15.2.2011

Knight and Day

Mä tosiaan heräsin tänään 5.40 ja olin salilla kuudelta! Treenasin 45min ja yllätyin kuin paljon tuolla on porukkaa noin aikasin! Selvisin jo vartin yli seittemäks takasin, kun hostdad tarvi mun auton puol kasiks, kun meni sillä töihin (hostmumin auto on korjaamolla, öljyjen vaihto tms.).

Katoin sit aamulla Knight and Day -leffan (naapuri toi sen eilen, netflixin dvd siis) ja vitsi oli hauska! Suomessa jo mietin, et haluaisin mennä kattoon ton, mut en sit ehtiny. Sai taas hyvät naurut! Kävästiin me myös naapurissa pikasesti, mut ne oli lähössä voimisteluun, joten visiitti oli tosiaan ihan tollanen vartin pitunen.

Iltapäivällä pakkasin huomista varten, tappelin taas kahen koneen välillä yrittäen saada musiikkia iPodiini (onnistuin lopulta!), siivosin huoneeni ja lakkasin kynteni. Eli sain paljon aikaseks! Nyt pitäis hyödyntää tää "vapaa-aika" (baby nukkuu, lapset naapurissa) ja kattoo vielä noi päivämäärät college kurssia varten, että millon pitää mennä tekeen joku koe ja millon pitää ees hakea. Ja yks läksykin saatiin viimeks englannin tunnilta, eli pitää olla täks tunniks valmiina. Pitää ettiä joku artikkeli netistä ja selvittää jotain. Mut loppuun vielä kuva eilisistä sydämistä (mun nimi oli ainut sotkukasa, muitten nimet oli hienommin, kun käytin pussia pursottimena ja lopussa leikkasin liian ison aukon, eli mun oli ainut mikä oli sillon kirjottamatta).


Photobucket



PS. Oonko laiska, kun en ikinä jaksa ettiä noita miljoonaa kanavaa telkkarista läpi, vaan valitten aina jonkun leffan, minkä oon jo nähny. Haha nytkin pyörii taustalla 17 again.

2 kommenttia:

Tiia kirjoitti...

hheei! Harvinaisen idioottimainen kysymys, mut oot sä paljon kattonu telkkaria täällä? :D Mietin vaan et onks jossain joku telkku.comia vastaava amerikkalainen sivu mistä näkis millon tulee mitäkin? Mun House riippuvuus alkaa olemaan sitä luokkaa et itteäkin hirvittää..

enlav kirjoitti...

Siis satunnaisesti, en seuraa muutakun Täydellisiä naisia täällä =) Mutta välillä jotain kun avaa telkkarin. :D Leffoja enemmänkin. :) Mut siis ite katon täältä: http://www.tvguide.com/listings/setup/localizeus.aspx?RedirectUrl=/Listings/