6.2.2011

What a lovely weekend

Perjantai-illan suunnitelmat muuttukin, kun A:n piti työskennellä. No kävin yheksän jälkeen syömässä toisen A:n kanssa dinnerin Mimi's cafe:eessa Greene Mall:illa, söin tajuttoman hyvän kanasalaatin! A söi jotain ihan kamalan näköstä sotkua, siinä oli mm. herkkusieniä ;)


Photobucket


Lauantaina heräsin laiskasti ysin jälkeen vieläkin väsyneenä, hetken äitinkin kanssa skypettelin ennen kuin lähettiin salille A:n kanssa. Sellanen 45min tais tulla treenailtua, ja olo oli sen jälkeen taas niin hyvä. Itävalta A:n piti tulla tänne kahelta, mutta sit se menikin kaupan kautta ja eksy matkalla, et oli 45min myöhässä.  Koukutin senkin speed stackiin, katteltiin When in Rome netflixistä ja käytiin hakeen A kans tänne. Ennen ysiä käytiin hakeen kolumbia M ja A ja mentiin syömään taas tonne Mimi's cafe:eseen, nyt otin sellasen kanaleipäjutun. Toi salaatti oli kyllä paljon parempi, mutta kyllä tonkin nyt söi.

Itävalta A lähti sit siitä kotiin ja me muut suunnattiin tonne South Beach Nite Clubille tänne Centervilleen, missä oltiin kolumbia A:n ja K:n kanssa Halloweenina. Ja oli kyllä huonoin baari-ilta ikinä! Siellä soitettiin ihan ihmeellistä musiikkia ja keski-ikä tais olla sellanen 35-40v... Ainut positiivinen juttu oli, että nyt sisäänpääsy alle 21vuotiaille oli sama kun täysikäsillekin, eli $5. Mutta nähtiin ihan kunnon tappelukin, kun istuttiin pöydässä ja parin metrin päässä käynnisty tappelu kai parin ihmisen välillä, mutta lopulta siinä tappeli lähemmäs parikytä ihmistä, oli portsareilla työ heittää ne kaikki pihalle. Onneks ne oli lähellä ulko-ovea, joten ne sai ajettua ne sinne aika nopeesti. A tuli sit tänne yöks ja nukkuun taidettiin selvitä siinä kolmen pintaan.


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Tänään herättiin jo yheksältä, ja vaikka väsytti niin en sit enää saanu unta. Kymmenen jälkeen lähettiin salille ja mentiin joogaileen. Nyt sitä piti sellanen vanhempi mies ja tykkäsin kyllä enemmän tästä tunnista, tehtiin kivempia liikkeitä. Tosin paria juttua en pystyny tekeen kun toi mun jalka taas vihotteli. :(

Salilta jatkettiin suoraan Greneen Panera Breadiin aamupalalle/lounaalle. Tässä vaiheessahan kello oli jo yli kakstoista, eikä oltu syöty mitään. Jouduttiin oottaan toista A:ta ja M:ää varmaan tunti, mutta hyvä ruoka parempi mieli. Söin ton mun lempparin kanasandwichin ja jälkkäriks palan omenapiirakkaa, nam! Thaimaa S:kin ilmesty paikalle ja puoli neljän maissa jatkettiin matkaa johonkin läheiseen puistoon ottaan lumikuvia. Tossa leikkiessä sit A onnistu kaatuun tyylikkäästi juostessaan alas leikkitelineestä, minne se asetti kameran itselaukaisulle ja pamautti jalkansa aika kipeesti. Jäi sit kuvailut siihen ja lähettiin takas mall:ille.


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


M:n piti lähtee kotiinsa tekeen kotiläksyjäkään, ja toinen A meni kans omaan kotiinsa, mut me jatkettiin A:n kanssa leffaan kattoon No strings attached. Tai jouduttiin sellanen puoltoista tuntia venaileen, niin kierreltiin kaupoissa, ja vitsi löysin forvever 21:stä viimeset kappaleet noita korviksia! Mullahan on nää jo helmen värisenä, ja ne on ihan lempparit, joten nyt sain vielä toisenakin värinä, ja hinta tosiaan verojen kanssa $1,60, eli ei paljoa köyhdyttäny. Mutta toi leffa oli kyllä huippu, suosittelen!


Photobucket



Kotiin ajaessa nähtiin kyllä ihmeellinen näky motarilla. Siellä oli suljettu kaks kaistaa kolmesta meijän suuntaan, kun poliisi ja palomiehet oli irrottamassa autoa puun alta. En tajua miten kukaan on sinne onnistunu ajamaan, sillä tosta tieltä toi piennar lähtee alaspäin ja sit ylöspäin mettän rajaan, ja sinne matkaa on varmaan joku 10m. Ja se auto oli onnistunu kaataan järkyttävän kokosen puun päällensä, eli se auto oli täysin romuna..

Oli kyllä huippu viikonloppu, varsinkin tänään tuli naurettua ihan kunnolla. Ehkä asiaan vaikutti sekin, että oli jo niin väsyny, kun ei viime yönä nukkunu tarpeeks. Ja toi yks kuva nyt ei liity viikonloppuun, mutta pakko laittaa sekin nyt tähän, se on vaan niin ihana. Ja paitahan kuuluu siis T:lle, ja pitää niin paikkaansa!


Photobucket

Taaperon säännöt

1. Se on minun, jos pidän siitä.
2. Se on minun, jos ajattelen sen olevan minun.
3. Se on minun, jos se näyttää minulta / kuuluvan minulle.
4. Se on minin, jos se on minulla kädessä.
5. Se on minun, jos voin ottaa sen sinulta.
6. Se on minun, jos se oli minulla hetken aikaa.
7. Se on minun, jos se on sinun ja otan sen sinulta.
8. Se on minun, jos se on jätetty minun talooni.
9. Se on minun, eikä se voi olla mitenkään sinun.
10. Se on minun, koska minä sanoin niin.

Se on minun, minun ja minun. <3 Haha niin loisto! Mutta mulle tää käännös englannista suomeen tahto tuottaa vaikeuksia, toivottavasti nyt lauseet on jotenkin järkeviä, että noi englantia taitamattomatkin ymmärtää mistä puhutaan.

Kattelin tossa kotiin palatessa hetken tota Super Bowlia, mitä koko USA tuntuu nyt kattovan. Ja odotin innolla, että jes tänään on pakko tulla täykkäreistä uusi jakso, kun kahtena viime viikkona tulla vanha jakso, mutta tänään ei sit tuu ollenkaan. :( No ysiltä alko toi Titanic II, joten kattele nyt sit tätä. Laitoin kyllä tallennukseenkin, koska olis tarkotus mennä ajoissa nukkuun, sillä hyödynnän huomenna vapaa-aamuni taas salille menolla.

PS. Eilen mulle palautu toi paketti, minkä lähetin 5.1 meneen siskolle. En tiedä missä ne on sitä pakettia pyöritelly ja sotkenu, koska siitä osotteesta ei oo mitään jäljellä, ja puolet mun omasta osotteestanikin on kadonnu. Ja Suomeen asti toi paketti oli selvinny, koska suomenkielinen postin lappu siihen on läntätty, että osoitteesta ei saatu selvää. Eli paketti on nyt matkannu jo kaks kertaa atlantin yli. :D Onneks sentään palautu mulle, huomenna meen postittaan uudelleen toivottavasti paremmalla menestyksellä. Mutta hiukan ärsyttää, et varmasti joudun uudelleen maksaan ton postimaksun?!

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Englantia taitamatonkin sai selvää sun paita suomennoksista :D Kiitos :P

Jutta kirjoitti...

hahah miks mä en nää ikinä tommosii isoi tappeluita :< :DD

voi ei muo pelottaa jos se yks lapsista on tommonen ku tos paidas sanotaan:'D inhoon semmosia:DD vaik oothan sä ne siellä ruotuun vissii yleensä iha hyvin saannu ainaki loppujen lopuks:D

enlav kirjoitti...

Ano: No hyvä! :)

Jutta: Haha. Mut musta T on näistä kaikista mielenkiintosin ja hauskin! :D Are u drinking my milk? Is that my toy? What are u doing with my shirt? Kerrankin pesin vkl viinirypäleitä kippoon, ja tarjosin sille, että haluatko. Tietenkin se vastas et ei, koska se on sen eka vastaus aina, mut sit haluskin ja omi koko kulhon, eikä antanu mun ottaa enää ottaa, piti käsiään kulhon päällä. :D Hostmumin piti sit tulla antaan sille oma kulho :D

Jutta kirjoitti...

voi eiiii :DD mulla menis niiiiiiiiiiiin hermot tollasen kakaran kanssa! siis tarkotan jos VUODEN joutuisin olee:D:D mut hyvä et sä otat sen "mielenkiintosuuden" kannalta:D

enlav kirjoitti...

Jutta: Voin uskoa, mutta musta se on vaan söpö! =)