8.2.2011

Runebergin torttuja

Tänään oli sit paluu arkeen, kun normi päivä kaheksasta kuuteen. Aamulla juttelin Jutan kanssa skypessä ja myöhemmin leivottiin S:n kanssa Runebergin torttuja. Ja ensimmäistä kertaa mun leivonnaisista täällä tuli yhtä hyviä kun suomessa! Ne oli tosi hyviä, kävin viemään naapurillekin, ja se jo kyseli illalla reseptiä, kun sattu samaan aikaan ulos. Napsasin tossa parit kuvat noista tortuista ja sit tosta mun operaatiostani, 500 palan palapelistä. En oo jaksanu rakentaa sitä moneen päivään, joten se on pysyny samassa vaiheessa jo pitkään.


Photobucket

Photobucket

Photobucket


Illalla oli sit pitkästä aikaa englannin tunti ja esitettiin toi meijän näytelmä, oli hauskaa. Ja takastulomatkalla meillä oli taas niin hauskaa A:n kanssa, kun se opetteli suomea ja mä espanjaa. Vielä joku aika sitten vastasin hostmumille, että thaimaa S on täällä varmaan läheisin ystävä, mutta kyllä se nykyään on A! Sen kanssa oon tekemisissä melkein päivittäin ja meillä on kyllä aina niin kivaa!

Nyt painun nukkumaan, huomenna mulla on poikkeuksellisesti koko päivä töitä puolen päivän sijaan. :( Hostmum kun oli off viime keskivikkona, niin sen oli pakko saada sen päivän potilaat jonnekin, niin työskentelee sit huomenna puolipäivän sijaan koko päivän. Buenas noches!

2 kommenttia:

Tiia kirjoitti...

noi teiän tekemät runebergin tortut näyttää jotenkin niiiiiin paljon paremmilta kun mun aneemiset :D

enlav kirjoitti...

Tiia: Haha tanks! :D Ja olin niin yllättyny kun vielä maistuivatkin hyvälle! :P