10.2.2011

Ystävänpäiväpaketteja

Tänään aamulla täällä oli järkyttävän kylmä, -19 astetta! Aika epätavallisia asteita noi on, että ei yleensä tuu näin kylmä. Aamulla kattelin ton My life in ruins -leffan, mikä tuli eilen netflixistä, ja oli kyllä tosi hyvä! Käytiin myös naapurissa kyläilemässä babyn kanssa, joten aamupäivä meni tosi nopeesti.

S:n tultua koulusta tein perunasoselaatikkoa eilisestä perunamuussista ja viime kerrasta jääneestä broilerinjauhelihasta, mikä oli siis pakkasessa. S oikein kysy, että voidaanko leipoa, joten leivottiin sit suklaakeksejä, tuli tosi hyviä!


Photobucket


Photobucket



Iltapäivällä askartelin ystävänpäiväkortteja ja postia hakiessa yllätyin iloisesti - postilaatikko oli ääriään myöten täynnä, mun paketteja! Serkulta oli kirje ja sit ystävänpäiväpaketit äitiltä, mummulta ja tädiltä, kiitos! <3 Malttamattomana pitäis jaksaa oottaa viel pari päivää, mut mummun paketti ei ollu paketoitu, joten sen avasin ja sain syödä fazerin sinistä ja salmiakkia! <3

A:n hostvanhemmat oli totaalisen myöhässä, joten A oli hakemassa mua vasta kakskyt yli kuus. Eli oltiin sellanen vartti englannin tunnilta myöhässä, mutta onneks se ei oo siellä niin tarkkaa. Nyt meitä oli aika paljon siellä, kun oli kolme uutta oppilasta! Käsiteltiin taas mediaa, puhuttiin mm. Egyptistä, eli mielenkiintosia aiheita.

Vitsi eilen muuten pelästyin, kun taisin avata jonkun linkin facebookin kautta, ja heittikin yhtäkkiä mun eteen sivun, mikä näytti et mun kone olis täynnä viruksia. Piti painaa ok:ta tai peruuta- nappia, mutta kummastakaan ei tapahtunu mitään, ja olin jo paniikissa, että mikä mun koneeseen on iskeny. Hetken mietittyäni tajusin, että toi on joku nettisivu, mutta piti käynnistää kone uudelleen, kun ei sitä pystyny sulkeen...


Photobucket


Nyt nukkumaan, onneks huomenna on perjantai! Viikonloppu jee!

Ei kommentteja: