4.2.2011

Kännykässä on paras herätys

Tänään mulla olikin vielä helpompi työpäivä, kun mun osalta työt alko vasta 11.15, tai piti alkaa. Mulla oli herätyskello soittamassa varttia vaille kaheksan, koska oltiin sovittu A:n kanssa, että mennään salille. No heräsin jo kuitenkin kakskyt yli seittemän, ja ihmettelin kun yläkerrasta ei kuulu ääniä. Yleensä tähän aikaan P ja S on lähössä bussipysäkilleen, mutta aattelin et ne on jo ulkona ja et kai noi muutkin sit lähti samalla, vaikka muistelin hostmumin puhuneen että niitten lento lähtee kymmenen jälkeen. No jatkoin uniani kaheksaan asti kunnes pakottauduin ylös ja sit rupes yläkerrastakin kuuluun ääniä - kaikki juoksi joka suuntaan. Noilla oli ollu herättämässä kelloradio ja yön aikana oli kai hetkellisesti sähköt katkennu, että sepä ei sit ollu herättäny. Ja babykin yleensä herää viimestään puoli kaheksan aikaa, mutta ehei tänään. P ja S seiso ovella odottamassa kun tulin yläkertaan ja lupauduin sit kattoon babya kun hostmum ajo lapset kouluilleen ja hostdad pakkas (pakkaaminen tosiaan kannattaa jättää samaan aamuun ;)). Ja sain babyn syömään banaanikin, ennen se on vaan nyrpistelly nenäänsä sille. Soittelin pariin kertaan A:lle, että tuutko vähän myöhemmin kun en nyt halua lähteä kesken kaiken kun näillä on kiire täällä. Yheksältä A tuli hakeen mut ja samoihin aikoihin noikin pääsi lähteen. Hostmumilla on joku työkongressi New Orleansissa, joten hostdad meni mukaan ja ne otti babyn kans.

Tunti työskenneltiin laitteilla ja sit painuin hetkeks porealtaaseen rentoutuun, ahh mä rakastan sitä. Ei kyllä ollu paljoa aikaa ton aamun venymisen takia, kun piti sit tulla kotiin. Olin paria minuuttia ennen S:n bussia, eli hyvin ehdittiin ;) Katteltiin S:n kanssa The Little Mermaid (Pieni merenneito) ja syötiin popcorneja ja kun P tuli koulusta katteltiin jonkun aikaa netflixistä jotain Tom and Jerrya. Sit ne taas lähti naapuriin ja mä vaan käskin niitä kotiin 5.30pm, mut ne sano et he tulee viideks kun grandpa tulee hakeen ne. Ihmettelin et mitähän ne sekoilee, että vasta kuuden pintaan niitten pitäis tulla, mutta olin unohtanu täysin P:n voimistelun. Onneks se ite kerrankin muisti! No noitten grandma kävi sit hakeen S:n täältä puoli kuuden maissa ja oon siitä asti ollu yksin kotona. Ja täällä on jo pimeetä, joten toivon A:n pian laittavan viestiä et on off että voidaan lähtee leffaan! Hostdadin äitin piti tulla kuuden aikaan, mutta se on yllättäen myöhässä. Lapset on nyt sit sekavasti täällä sen kanssa tai toisilla isovanhemmilla tossa 15min matkan päässä. Ja alussa olin suunnitellu meneväni hostätin vanhemmille taas yöks, mut ei mun nyt tarvikaan, kun en oo yksin täällä. En toki tätä pimeää pelkää... Ja ikää löytyy kohta 20v... Mutta niillä oli kyllä kasa kaikkia herkkuja jääkaappi täynnä, joten saatan huomenna majottautua sinne ;)

Nyt kun vaan se A laittas viestiä et on vapaa ja voisin mennä hakeen sen. Moimoi!

2 kommenttia:

Pi|vii kirjoitti...

Poreamme <3 todellakin. Onneks näillä on oma, kysympähän vaan et mitä teen kun oon suomessa :D

Anni kirjoitti...

Katoppa (tai siis näkisitpä) eiliset salkkarit! Siinä vasta pimee pelottaakin!