23.5.2011

Minigolf

Eilen iltapaivalla, joskus puoli kahen maissa tulin ylakertaan syomaan, ja sit kaikki muut olikin lahteny, paitsi hostdadin isoaiti. Ja se sit istu siina poydassa ja alko jutteleen, ja ma yritin syoda bagelini niin nopeesti kun mahdollista, etta paasisin pois, kun en ymmarra sen puheesta mitaan. Ensimmaisen kysymyksenkin se sai toistaa varmaan viis kertaa... Ja se kyseli, etta miten mun vanhemmat voi, mita ne tekee tyokseen, onko mulla siskoja ja veljia, niin olinko ma Englannista (no melkein sama kun Suomi),  kuinka vanha ma oon, kuinka pitka ma oon ja muita vastaavia. Ja viimeinen kysymys oli, etta mika mun nimi on.. Ja sit sain kuulla tarinaa, kuinka silla on kolme lastenlasta (joo enhan toki tiennytkaan) ja kerto koko sukunsa tarinaa, ja sitten se valitteli yksinaisyytta, kun Intiassa siella on aina ihmisia joka puolella, ja taalla ei. Ja kuinka se rakastaa mua, ja sit se alko puhuun Jumalasta. Ja se kysy, etta uskonko ma, ja en halunu aiheuttaa sille sydankohtausta, ja mulle lisakysymyksia, niin nyokyttelin vaan kaikkeen. Ja sit olin vihdoin valmis bagelini kanssa, etta kavin vaan hakeen tavarat ja lahdin. Toki sanoin viela moikka, ja sit se kyseli, etta mihin meen ja kauanko oon poissa. Ja lopuks se sano, etta "joo voit sa menna". No en kylla lupaa ollu kysymassa, mutta miten vaan. :D

Kavelin sit saksa S:lle ja ajettiin Masoniin, sen LCC tapaamiseen. Niitten piti menna minigolfaan, mutta matkalla alko rankkasade ja ukkonen, joten mentiin johonkin ravintolaan. Niitten LCC vaihtuu, ja se uus oli siella, ja luultiin sita alussa aupairiks... Ja se oli kylla ihan ihme tyyppi, ensimmaiseks tuli esittaytyyn, niin naytti iPhonistaan kuvaa lapsistaan, ja sano, etta ne on kylla niin sopoja. Katottiin kaikki sita vahan, etta ootko nyt ihan tosissas... Onnea vaan noille, hyvan LCC:n saivat ;) Mut hei oikeesti joku raja, tietty kaikki nyt lapsiaan rakastaa, mutta ei se nyt oo ensimmainen asia, mita ittestas esittelet, etta kehut sun lapsias.

Osa soi lunchin ja osa vaan jaateloa, kuten ma. Ja siella ollessa alko taas ihan tajuton vesisade, sato melkein vaakatasossa, ei meinannu nahda mitaan ulos. Se kuitenkin loppu ja me mentiin sit aupairien kanssa ettiin sisarataminigolf, ja taas kun sinne pihaan paastiin, niin alko kamala sade. Istuttiin sit autoissa sellanen 10min oottamassa, etta sade loppuis, mutta sit loppu karsivallisyys ja uhmattiin sadetta, ja juostiin sisalle.

Toi pelipaikka oli kiva, ja pelattiin kahessa neljan hengen ryhmassa, ma voitin meijan porukasta! $7,5 makso ja siina oli joku 15 rataa, eli ei liian paha.



Photobucket

Photobucket


Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket



Saksa, Thaimaa, Suomi, Saksa, Serbia, Columbia x2 ja Puola kameran takana.


Photobucket

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Oi ihanan näköstä suol sisäradalla. Taas jälleen kerran, ihanku jostai jenkkileffasta :D

enlav kirjoitti...

Joo oli hienoa kyl! :)