1.5.2011

Lazy Sunday

Tanaan herasin jo ysin jalkeen taas, mutta otin rennosti koko paivan. Sunnuntait on useesti kylla tylsia, kun ei oo mitaan ihmeellista suunnitelmissa, ja tietaa, etta huomenna on maanantai... :D No kylla ma sain ton paivakirjan kirjotettua, loppuun pitaa viela jotain vertailua tehda plus se toinen essee... Ja perjantaina pitaa viimestaan lahettaa ne sinne, eli pakko nyt tehda ens viikolla! Sain myos pestya mun vaatteet ja lakanat (tosin lakanoita en viela saanu laitettua takas sankyyn..).

Iltapaivalla mentiin itavalta A:n kanssa pelaileen tennista, ja tanaan olin jopa ihan hyva siina! Joku tunti me taidettiin pelata, ihan hiki siina tuli. Ja loydettiin parit ekstra pallotkin sielta nurmikolta. Ja myohemmin sit menin hostperheen kanssa hostmumin vanhemmille syomaan jotain meksikolaista ruokaa, oli hyvaa! Takas tullessa noi kyseli, etta mika niissa Britannian haissa siis oikein viehattaa, etta miks katoin ne. Et ne ei ymmarra, et miks kaikki halus kattoo ne. En oikein osannu selittaa, selityksena toimi, etta kun ma vaan halusin nahda ne. No ei tollasia isoja ja upeita haita koko aikaa telkkarista tuu, et sinansa ainutkertasia!

Ja tolla kotimatkalla P googletteli omaa nimeensa, etta mita sen nimella loytyy, ja piti munkin nyt sit, ja tein hienon (no hienon ja hienon, aika karun loydon). Oli pakko liittaa se tanne, kuus vuotta sitten olleista estekisoista, missa olin Handella. Luokkana tais olla 50 vai 60cm, haha oon aika tyylikas (not). Sainpahan paivan naurut, kiitos google!

Puolen tunnin paasta alkaa Taykkarit ja sen pitais olla kauden paatosjakso (et kaks jaksoo putkeen), mita telkkarissa oon nahny mainoksia, mutta tsekkasin abc:n sivut ja ne naytti vaan tuntia, et en sit tiia. Mut ei kivaa et ne jaa sit tauolle, kun ton seiska kauden pitais loppua. No joo, moikka!



6 kommenttia:

Jenni kirjoitti...

despiksien 2tuntinen season finale tulee ens sunnuntaina!!! sen pitäs olla hyvä mut kesätauot on tyhmiä:D

enlav kirjoitti...

Joo huomasin ettei ainakaan eilen tullu :D Ens viikolla sitten!

Anonyymi kirjoitti...

Moikka!
Oon siis ymmärtäny että sun hostperhe on ainakin osittain intiasta vai oonko ihan väärässä?

enlav kirjoitti...

Ano: Oikein oot ymmärtäny, hostisä on Intiasta, mut se on asunu koko elämänsä Jenkeissä, sen vanhemmat muutti ennen sen syntymää tänne. Ja hostäiti on jenkki!

Anonyymi kirjoitti...

Haha okei. Ite oon menossa korealaiseen perheeseen jossa vanhemmat myös asunu koko ikänsä jenkeissä, ni ajattelin vaan kysyy että onks vaikeeta sopeutua perheeseen jonka tausta on eri kulttuurista kun länsimaisesta?

enlav kirjoitti...

Ano: Ei mun mielestä, toi on vaan hienoa oppia kahta kulttuuria samanaikasesti! :) Et ei mulla ainakaan mitään vaikeuksia. En sit tiiä jos esim. uskonto on tärkeetä niille ja se on niin eri siellä, niin sit vois olla. Mut vaikka toi hostisän uskonto on Hindu, niin ei paljoa vaikuta mihinkään, kun ei nää tee mitään uskontojuttuja. Eli en esim. oo oppinu siitä uskonnosta mitään :D