12.7.2011

Laseria ja huimausta

Musta tuntuu, etta musta on tullut vanha - opin syomaan kirsikoita! Ja ne on itseasiassa tosi hyvia, ei mitaan happamia, kuten muistelin.. :D Pari viikkoa sitten maistoin ekan kerran, ja nyt kun naa osti pussillisen kotiin, syon naita ihan innolla.

Eilen illalla kavin Targetissa ja Walmartissa kattelemassa suojusta ipodiin, mutta ei loytyny mieleista. Walmartin nettisivuilta sit loyty yks kiva, minka aion tilailla. Ja kavin katteleen matkalaukkujen kokoja, niin kylla toi 29" on kivan kokonen, 25" vahan turhan pieni, mutta ei voi mitaan. Mut en ma sit ostanu kun hiusvaria jo valmiiks, etta ennen kuin lahden, varjaan. Ja hosteilta loyty uus kasinaru kameraan, kun mun edellinen oli ihan just rikkoutumassa, joten nyt ei tarvi pelata, etta koska se katkeaa ja kamera tippuu. Ja kuinka on vielakin mahdollista, etta osaan eksya noilla samoilla teilla? Ja toi gps ei kylla tieda yhtaan, etta missa toi Walmart on! Se vie ihan ihme tielle, samalla tiella kavin Black Fridayna, mutta sillon en tienny, etta se Walmart on oikeesti lahella, tosin eri tiella.

Tanaan herasin jo aikasin, seittemalta, koska lahin hostmumin kanssa kaheksan aikaan sen tyopaikalle, se teki mulle taas laser karvojenpoiston kainaloihin. Nyt  se aine kerkes vaikuttaan pidempaan, ja oli jo toka kerta, niin ei sattunu enaa niin paljoa. Mutta nyt siina maatessa mulla alko taas pyoriin paassa. Mulla on ollu tota lapsenakin, etta en oo lahes koskaan alkanu nukkuun selallani, koska kun suljen silmat, ma tunnen, etta mun kroppa alkais pyoriin ympyraa, ja sit pakko avata silmat. Oon varmaan melkein parin vuoden ajan nyt pystyny nukkuun myos selallani, mutta taalla toi alko taas joitain kuukausia sitten, ja tanaan siina tuolissa oli kamala! Et piti nousta istuun ja oikeesti miettia, etta mikaan ei pyori. Hostmum sano, etta se on joku juttu silmien kanssa, tasapainokivet vaikuttaa silmien ja korvien kanssa, ja aloinkin nyt googlaileen tata. Koska nyt tunnun tuntevan sita taas enemman, ja se on tosi rasittavaa.

No sielta sit tulin kotiin, kaivoin noitten varastosta parit matkalaukut ja kokeilin, etta miten tavarat mahtuu kahteen laukkuun - ja eihan ne oikein mahtunu... Mun taytyy selvittaa, etta minka kokosia noi matkalaukut oli, milla testasin, et jos ne on samaa luokkaa kun noi, mita suunnittelen ostavani, niin sit on ok. Koska aika hyvin ma sain tavaroita mahtuun, et ankeny ihan tiukkaan ja ei ne painanukaan kai kun n. 18kg ja 13kg. Noi vie aika paljon tilaa, et mulla on viela noi kahet nahkasaappaat taalla, joten taytyy ehka toiset niista laittaa elokuun helteilla sit jalkaan... Ja samoin jotkut isot tilaa vievat hupparit :D Tulee hauskaa!

Hostmumin aiti toi sit babyn puoli yhentoista jalkeen, ja mentiin sit ulos hetkeks leikkiin, kun naapurit oli kans takapihalla. Ulkona leikkimisen jalkeen laitoin babyn paikkareille ja sit P ja S tulikin kotiin ja pelailtiin korttia. Ne on nyt ihan rakastunu Maijaan, siihen korttipeliin, ja sita ollaan nyt pelattu repeatilla. Nyt ne tyoskentelee niitten matikankirjojensa kanssa hetken aikaa, joten mulla on hetki aikaa paivitella blogia. 

Talle illalla ei oo mitaan suunnitelmia, mut huomenna pitais tehda jotain A:n ja sen siskon kanssa! Moikka!

PS. Tasan 6 viikkoa kotiinpaluuseen, jos saan mun ykkostoivepaivan lennot! Joten lentotietoja please. 

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Tulin joskus jostain reissusta ja oli matkalaukussa niin täyttä että puin sitte päälleni 9 paitaa ja jalkoihin vetäsin kahet housut päällekkäin ja lisäks vielä takki :D Pelkäsin että mulle aletaan jotain valittaa siellä kentällä mutta kai ne sit luuli että olin vaan niin lihava.. Onneks oli talvi mutta kyllä silti tuli aika sairaan kuuma.

enlav kirjoitti...

Ano: Haha :D Elokuussa vielä kuuma, niin tosi kiva harrastaa kerrospukeutumista :D