23.7.2011

Vikat päivät beachilla

Eilen toi kuudelta herääminen teki jo tiukkaa,
mutta silti urheasti nousin ja menin rannalle. Kaikki muut nukku yli kasii, mut söin aamupalaa parvekkeella ja juttelin siskon kanssa skypessä! Ja vähän myöhemmin vielä äitin kanssa. Altaalle päästiin vasta yhentoista maissa, kaikki oli hitaita.

Nyt mun iho on alkanu kuoriutuun, joten naama ja olkapäät näyttää kamalilta. No paita päällä meni taas koko päivä. Ja aamupäivän olin tolla bikinien yläosalla ilman olkaimia, ja sit kun se ei pysyny päällä, niin kävin hakeen noi olkaimet. No sit mietin vaan tyhmänä, että miten ihmeessä ne kiinnitetään taakse, kun ei oo hakasia. Hostmumkin sitä siinä pyöritteli ympäri ja ihmetteli, kunnes aloin miettiin, että niin tosiaan mites se kiinnitetäänkään, ehkäpä solmitaan niskan taakse. Hostdad ainakin sai kunnon naurut... :D

Uitiin sit viiteen asti ja kun olin meressä uimassa, mun jalkoja alko yhtäkkiä polttelemaan kamalasti. Mut S:lla tapahtu sama yks päivä, et alko vaan jalkoihin sattuun rantavedessä kävelyn jälkeen.. No se meni sit onneks ohi.

Viideltä tultiin hotellille ja valmistauduttiin, ja seittemältä lähti vene tuolta yhestä rannasta. Siinä veneessä oli varmaan parikymmentä ihmistä, ja purjehdittiin siellä pari tuntia. Oli tosi hienoa, katteltiin auringonlasku ja parit delfiinitkin nähtiin! Sain yhestä jopa osittaisen kuvankin, joten kuvia tiedossa, kun päästään kotiin.

Illalla täällä oli kauhea ongelma, kun S sai tikun jalkaansa, ja se pelkää niin neuloja ja ei halunnut kenenkään ottavan sitä neulalla pois, mutta ei halunnu myöskään jättää sitä tikkua. Sen poisottamiseen meni varmaan lähemmäs tunti. :D

Tänään on vika päivä täällä, kävin jo pyöräilemässä rannalla. Ja löysin ihan normit aurinkolasit, niin voin sit niitä tänään käyttää ilman pelkoa hukkaamisesta. Ja rannalle oli huuhtoutunu pari meritähteäkin, joten tuli kuva napattua sellasestakin.

Mentiinkin jo yheksän maissa rannalle ja poolille, ja oltiin siellä puoli viiteen asti. Yhessä vaiheessa oltiin hostmumin ja lasten kanssa altaalla, ja yks mies kysy, että onks noi mormoneja. :D Se päätteli siitä, että kun näillä on neljä lasta, ja hostmumilla oli tollanen uimatoppi ja hame ja P:llä uimapuku. No aika hyvä päätellä vaan tollasesta.

Nyt kello on seittemän ja ollaan lähössä. Huomenna aamulla pitäis olla kotona!

xoxo enlav

Ps. Kamala mitä Norjassa on tapahtunu, ensin pommi Oslossa ja sitten vielä ammuskelu siellä saarella :(