1.4.2011

Aprillipäivä

Ihanaa, perjantai ja huhtikuun eka päivä, eli kohta on kesä! :) Eilen oli ihan normi työpäivä, päivällä kokkailin perunasoselaatikkoa ja tein tiikerikakun! Se ei näytä ihan miltä pitäis, mutta maistuu tosi hyvälle! Ja jopa mun hostlapset tykkäs siitä, yleensä kun ne ei tykkää mistään mun tekeleistä. Illalla menin salille, kolumbia A:kin oli siellä, joten sen kanssa treenailtiin, pelattiin mm. koripalloa, ja mä tietty voitin! Ja treenailujen jälkeen tultiin sit meille, kun autoin A:ta täyttään noi veropaperit, se ei kuulemma ite osannu. No P sit sano A:n näyttävän kiinalaiselta, on tytöllä vähän kansallisuudet hukassa.. P muutenkin sit hengaili meijän kanssa tuolla alhaalla, kun vaan datailtiin ja juteltiin. P sit nukkukin mun kanssa alhaalla, ja itekin nukahdin ihan täysin toi pikkulamppu päällä ja heräsin vasta neljältä, ja tajusin sammuttaa sen.

Tänään lapsilla ei sit ollu enää koulua, kun niillä alko Spring Brake, eli vähän kun meijän talviloma. Hyvin on päivä silti sujunu, käytiin aamulla käveleen, tai noi pyöräili ja oon aprillannu niitä pitkin päivää! Aamulla olin ikkunassa ja huusin S:n kattoon peuraa, päivällä esitin kaatuvani ja satuttavani jalkani ja ne riensi apuun ja kaikkia muita pikkusia piloja. Hostdad soitti aamulla, ja selitti et pyydä lapsia tekeen kortti äitilleen ja oisko mulla jotain lahjaideaa, kun hostmumilla on huomenna synttärit. En ollu ihan varma koko puhelun aikana, et yrittääks se aprillata mua, mutta eipä se kai yrittäny, kyllä noi lapsetkin sano, että hostmumilla on huomenna synttärit.

Tänään oon selvitelly tota Chicagon viikonloppukurssia, ja sain ilokseni kuulla, että suomi M, joka oli samaan aikaan training schoolissa, tulee sinne kans, jes! :) Ja tänään myöhemmin pitäis varata bussit ja hostelli Chicagosta, niin sit on almost everything sitä viikonloppua varten valmista! Saksa S lupas hakee mut sillon maanantai-iltana, ja nyt yritän vielä löytää jonkun heittään mut pe iltana Cincinnatiin.

Ja voin kertoa, että mulla on nyt kamalinta hammastahnaa ikinä! Mun toi colgate olikin ihan hyvää, koska nyt kun se loppu ja mulla on pepsodenttia, se on ihan kamalaa! Se haisee ja maistuu niin hirveelle, ettei mitään rajaa.. Hostmum sanokin, että joo hän yleensä vaan kuullu, että pepsodenttia käyttää jotkut mummot ja papat, kellä on tekarit, et kun ne ottaa tekarit ulos suustaan, niin ne pesee ne pepsodentilla... Okei.

Toi bensan hinta on muuten taas noussu, nyt se on $3,65/gallona, eli ihan just dollarin kalliimpaa siitä, kun mä tulin tänne! Hullua!

Loppuun parit ihanat kuvat, mun sisko tulee niin rakastaan mua! No onneks se ei lue tätä blogia, koska kirjotan kuulemma liian pitkiä juttuja liian usein, sillä ei oo aikaa lukea ;) Jos nyt kuitenkin satut lukeen, niin oot rakas <3



Photobucket

Photobucket




PS. Eilen sain ihanan lähetyksen Jutalta, KIITOS! <3



Photobucket

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Olit niin katkera ku ei tuotu suklaata sillo ku tultiin käymään nii ehkä tää hyvittää ainaki osittain sen:)

Ja Venla ei mä tappaisin sut jos oisin Vilma ja näkisin noi kuvat:D että mä inhoooon tollasia kuvia!! Noi on niin idiootteja en ymmärrä ollenkaa mitä hauskaa ihmiset näkee noissa..:o ihan kauheita:D

enlav kirjoitti...

Joo no ehkä toi hyvittää sen, oon syöny jo kolme levyä, eli levy per päivä..... Haha noi kuvat on just parhaita, ei se ollu yhtään vihanen! :D