10.4.2011

Viikonloppu paketissa

Nyt mua oikein hemmotellaan, kun perjantaina tuli Tiialta suklaa- ja purkkalähetys ja lauantaina oli tullu äitiltä paketti! <3 Kiitos molemmille!

Eilinen meni tosiaan siellä West Virginiassa, illalla mentiin johonkin Intia rakennukseen Charlestoniin johonkin juhlaan. Kyllä siellä yks blondi mun lisäks oli ja sit hostmum, ja muut sit oli kaikki intialaisia. Ja nyt noilla kaikilla oli vielä päällään intialaiset vaatteet, joten välillä tuntu vähän ulkopuoliselta omassa kukkamekossa. Mutta siellä oli parempaa ruokaa kun viimeks intiapippaloissa, hostdadin äitin synttäreillä marraskuussa. Maistoin jopa melkein kaikkea, ja oli ihan syötävää! Ja oli siellä pitsaakin, että sitä mä sit eniten söin, ja aivan ihanaa hedelmäsalaattia. Nam!

Alussa suunnitelmissa oli tulla takasin vasta sunnuntaina, mutta ajettiinkin sit lauantai iltana, että lapset nukku autossa. Lähettiin ajaan puoli yhentoista aikaa, että oltiin puoli kahen maissa yöllä kotona. Viimeks kotiin ajaessa sieltä oli lumimyrsky, nyt oli vaan kauhee sumu.

Tänään kävin salilla, mut en viittiny siellä olla niin kauaa, koska ulkona oli +28 astetta lämpöä! Joten tulin kotiin ja vietin sit iltapäivää takapihalla kirja kädessä. Ja myöhemmin mentiin hostmumin vanhemmille, hostmumin veli ja sen vaimo oli siellä koiransa kanssa (Maxin veli). Noi grillas jotain pahaa kanaa, herkkusieniä, sipulia ym., mistä en tykänny, mut oli meillä hyvää salaattia, hedelmäsalaattia ja leipää! Ja hostmumin veli teki aivan ihanaa margariittaa, ihan normaalia ja sit mansikkaa, ja molemmat ihan alkoholitonta. Ja baby onnistu tippuun terassilta, siitä on kaks puurappusta takapihalle, ja siinä alla on asfaltin tapasta, ja löi kyllä päänsä aika lujaa. Hostmum oli kattomassa sitä ja jutteli mun kanssa takapihalla, ja baby päättikin sit seurata. Ruhjeen ja kuhmun se siihen sai, mutta onneks selvittiin sit niinkin vähällä.

Aivan ihana sää ollu koko viikonlopun, varsinkin tänään! No ens viikolle pitäis taas kylmetä, mistä en tykkää :( Ja ainiin en tiiä mitä noi tuolla salilla sekoili, kun perjantaina ne väitti, et mun kortti on vanha. No se päästi sisään ja sano selvittelevänsä, mut tänään pääsin sisään ihan normaalisti. Kolme päivää aikaa siis käydä siellä. Ja sit samoin ollu ongelmia ton Chicagon hostellin kanssa. Laitoin sähköpostia, kun ne laitto jonkun varmistusviestin, että yhdistimme nämä kaksi varaustasi, eli olet tulossa perjantaina 13pvä kahdeksi yöksi. No sit piti taas laitella viestiä, että jos ette nyt muuttelis mun varauksia kiitos, mulla on paperilla printattuna mustaa ja valkosta, että varasin pe-la ja su-ma yöt. Ja yhessä noissa viesteissä mua teititeltiin "sir":inä, en tiiä kans millasia apinoita siellä on töissä, kun onnistuu noi varaukset sotkemaan. Ärsyttää, kun mulla ei tosiaan mee ikinä mikään putkeen näitten hostellivarausten kanssa. Ja vika ei oo mussa, ite oon varannu kaiken oikein, mutta ne sit menee sotkeen niitä. Ja jotta vielä enemmän ärsyttäis, niin netflix stoppailee koko ajan ton tsloat:ia (= The Secret Life of American Teenager) kattellessa, väittää, että mun nettiyhteys on tosi hidas..

Loppuun vähän kuvia viikonlopulta.




Photobucket


Saatte nauttia ihanasta peilin kautta otetusta kuvasta 8)

Photobucket



Siellä oli joku "muotinäytös" erilaisista asusteista.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

3 kommenttia:

Tiia kirjoitti...

toi ensmänen kuva on ihan älyttömän, uskomattoman,tajuttoman hieno!

Anonyymi kirjoitti...

Siis onks se iha varjos se 28?? Tai ettei aurinko oo lämmittäny? no mut oli miten oli silti iha epistä:D

enlav kirjoitti...

Tiia: Thanks! :)

JJ: Joo siis en mä tiiä minkä lämpötilan toi ipod ottaa, varjossa kai.