7.4.2011

Bon Jovi?

Alkuun ihana keväinen kuva, T:n päiväkodissa ne oli laittanu orvokkeja ja pääsiäismunia ikkunan eteen, ihanan värikästä!



Photobucket




Eilen oli sit "normaali" kokonainen työpäivä, tai no tietty helpompi, kun mulla oli vaan baby, mutta hostvanhemmat ei ollu täällä. Se menikin aika pitkälle skypeillessä Suomeen ja sit itävalta A tuli tänne. Babyn ollessa päikkäreillä me pelailtiin, katteltiin Tukiaisen häämatkavideoita, eli näytin oikein edustavia ihmisiä Suomesta! ;) Hostmum tulikin jo kolmen jälkeen, mut se meni ottaan päikkärit ja me mentiin leikkiin babyn kanssa takapihalle, oli oikein lämmin!

Illalla menin salille, mutta oli jotenkin väsyny olo siellä, en jaksanu treenata kovin rankasti. Ja sit myöhemmin noi grillas takapihalla kanaa, ja syötiinkin ulkona, jee kevät!

Tänään oli samanlainen päivä, vaan baby täällä. Skypeiltiinkin Jutan kanssa reilu kolme tuntia. Ja eilen naapuri toi netflixistä The Kids Are All Right- leffan, minkä katoin tänään ja se oli hyvä! Illemmalla Janiika sano facebookissa, että katteli aamulla The Secret Life of American Teenager:ia, ja mäkin eksyin netflixistä kattoon ekan jakson, ja kattelin sitten neljä jaksoa putkeen, hups.. Eli oo nyt ihan koukussa tähän.

Illalla kävin salilla ja tuli taas mieleen näitä hauskoja salihetkiä. Kerran siellä oli sellanen vanhempi pariskunta, ja sillä miehellä oli kauluspaita, mustat housut ja mustat sellaset kengät. Se meni sit juoksumatolle käveleen ehkä kymmeneks minuutiks oikein hidasta kävelyä. Kukin treenaa tyylillään. Ja sit toi naapuri jo puhu varmaan kuukausi sitten, että tuolla on joku sellanen kauppa, missä myydään vaan erikoiskenkiä. Ja nyt oon salilla bongaillu niitä koko ajan, sellasia tosi "ohuita", siinä näkee varvasvälit, vähän kun olis varvassukkien tapaset jaloissa. En tiiä mikä niitten nimi on, mutta niitä on tosi monella tuolla salilla, ne käyttää niitä ihan juostessakin juoksumatolla.

Viime yönä näin jotain ihan ihme unia. Mä yritin paeta jotain tyyppiä ja mun hostmumia, tai siis mun hostmum oli varastanu mun kanin, Pepiton ja jotain muitakin juttuja, ja Pepito oli jossain laukussa, ja mä pelkäsin et se kuolee, ettei saa henkeä. Enkä millään löytänyt sitä, ja hostmum jäi kiinni ja joutu vankilaan, mutta ei silti paljastanu missä se on. Hostmum vähän nauro, kun kerroin tosta unesta. "No jos nyt jotain varastaisin, niin tuskin nyt ensimmäinen vaihtoehto olis kani." :D Jos nyt ens yönä olis vähän paremmat unet...

PS. Nyt vaan jos saan jonkun mun mukaan, niin ens kuun 10 päivä olis suuntana Columbuksen joku areena ja kattoon Bon Jovia. Halvimmat liput on $25, ja jonkun bändin haluan täällä nähdä, niin toi olis nyt jees!

5 kommenttia:

Tiia kirjoitti...

nyt tekis mieli itkee...Jovi on ehkä mun suurin idoli (jotenkin viestii ehkä toi Something to believe in?) ja ne esiintyy tietty EUROOPASSA ja SUOMESSA, just kun meikä on tääl. Ehkä täs nyt olis hyvä syy lähtee tutkii Ohiota!

enlav kirjoitti...

Haha kerrankin tänne tulee joku esiintyyn ;)

Pi|vii kirjoitti...

Voih, miks menin lukemaan hyvästä sarjasta netflixissä. Oon jo kattomassa niin montaa. :D
oon reilaamassa 22 pv. =)

Janiika kirjoitti...

NÄÄÄÄÄÄÄÄÄ mä meen jaksossa 11 ja v*ttu ottaa toi Ricky päähän! :D en kestä sitä!

enlav kirjoitti...

Pilvi: :D

Janiika: Joo mä oon nyt 11 jakson puolessa välissä ja mäkin vihaan sitä Rickyä!