25.4.2011

iPod toimii jee

Huh, iPod sentaan toimii taas! Mutta kone ei...

Pyorailin tanaan toitten jalkeen tonne Krogerin nurkille, ja parkkeerasin pyorani ja kavelin sita jalkakaytavaa siina kaupan eessa kaupan sisaankaynnille, kun sain melkein kaks Kanadan hanhee kimppuuni. Se toinen hauto siina munia, ja menin ohi aika lahelta, hyva etteivat oikeesti tullu paalle. Ja takas tullessa luin jotain lappusta,  ja unohdin taas ne hanhet, ja menin viela lahempaa, ja toinen yritti oikein nokkasta ja sihisi mulle vihasesti. Pomppasin kylla aika nopeesti kauemmaks. Mut fiksuun paikkaan nekin ne pesansa rakentanu, ihan vieressa menee autot ja toisella puolella voi ihmiset kavella. Ja kaupassa sisalla yks nainen kysy, etta pyorailinko ma tanne, et he ajo mun ohi. Hehe on se hauskaa et taalla pyorailija on niin ihmeellisyys, etta ihmiset oikein tunnistaa.

Ma oon nyt yrittany vahan pohtia, etta haluaisinko varjata hiukset jokskin muuks variks. Paaseminen tahan blondiin oli tyon ja tuskan takana, yli vuosi siina meni, ja tykkaan naista, mut en tiia. Toisaalta huvittais kokeilla jotain vaaleenruskeeta, mutta siita ei sit kylla oo hetkeen aikaan paluuta blondiin, se on niin vaikeeta ja kuluttaa hiuksia ihan kivasti. Et en tiia, pitaisko vaan jatkaa nailla blondeilla nyt viela ja sit jossain vaiheessa varjata eri variks. Blondissa on arsyttavinta se, et siina juurikasvu nakyy niin selvasti. Ja vaikka varjasin ihan just, niin kun mulla on hiukset kiinni, niin jossain valossa toi hiusten juuriosa nayttaa tummemmalta, vaikka sama vari on kaytossa ollu nyt koko jenkkiajan. Mielipiteita tahan varjaysasiaan kaivattaisiin, kun ite en osaa paattaa, etta mita haluaisin!

Mut jotain positiivista tassa paivassa oli, sain kaks kirjetta serkuilta, J:lta ja M:lta ja mummulta paasiaspaketin, missa oli suklaata, salmiakkia, lakua ja paasiasmuna! Ekaa kertaa maistoin tollasta fazerin paasiasmunaa, missa on siis ihan oikea kananmunan kuori ja alla suklaata. Luin ohjeet vasta jalkikateen ja paivittelin, et kuinka vaikee se on kuoria (kannattais laittaa hetkeks jaakappiin ennen kuorimista, niin helpottuis) ja se oli kylla ihan liian suklainen. Kamala iso montti (eli siis kananmunan kokonen) suklaata, tuli ihan aklo olo. Esim. paasiaispuput ym. on hyvia, kun ne on sisalta onttoja, ei siis liian suklaisia. Hostmum sano, ettei oo ikina nahny tollasia paasiasmunia, ettei taalla oo.

Huomenna vois yrittaa ihan oikeesti saada noita esseita kirjotettua... Mut ma oon niin hyva keksiin kaikkea muuta tekemista, esim. tanaan kattelin leffan aamulla. Ja nain iltasin en jaksa ruveta vasaan, eli jos huomen aamulla ottais itteensa niskasta kiinni ja vasais toisesta vahintaan puolet! Mut eilen illalla olin ahkera ja sain siivottua mun huoneen kaaoksesta! Mun poyta oli aika taynna rojua ja vaatteita, kun mulla ei oo enaa sita matkalaukkua, minka paalle sai katevasti heitettya vaatteita ennen kaappiin laittamista.. Mut nyt on siistia, polyt pitais kylla pyyhkia, niita on kertyny aika mukavasti. Huomenna lupaan olla ahkera! Nyt lahen tasta kattoon telkkaria hetkeks aikaa ja sit varmaan nukkumaan. Oikeesti taa on aika saalittavaa, et meen nukkuun yleensa jo hiukan ennen kymmenta... Ja kun joudun heraan vasta varttia vaille kaheksan. Ja silti oon yleensa aamusin vasyny. No mut vois yrittaa nukkua viikonloppusin hiukan pidempaan kun tohon seittemaan, millo herasin viime viikonloppuna joka paiva. Mut ma oon silti enemman aamu kun iltaihminen, oon aina ollu.

PS. Tiedatteko mita tarkottaa TGIF ilman googlettamatta? Itelle se selvis ehka viikkoa - pari sitten Tiian paivitysta lukiessa. :D Ja itsenihan piti googlettaa toi ennen kuin selvis. No aina ei voi voittaa, ei ees joka kerta. Ja vinkkina et se on ton yhen ravintolankin nimi!

5 kommenttia:

Tiia kirjoitti...

Noi Kanadan hanhet on oikeesti niin raivostuttavia!! Täällä on toi yks puisto ihan piukassa niitä sihisemässä ku mitkäki kalkkarokäärmeet...

Ja tohon hius-dilemmaan mä sanon että BLONDI. Se on oikeesti jenkeil niin hämmästyttävää se blondius, et ihan siitä riemusta kannattaa! :D Ja ei se haittaa jos siel on vähän(15-30cm :D)juurikasvuu, kosk ei se näytä ko hyvält blondeis :)

Ja kiitti hei tost vappu vastauksesta! Mä sain siitä nyt pienen inspiksen lähtee hommaamaan ilmapalloja ja muuta vappukamaa! Suattaapi olla että meikäläinen suuntaa vappuautolla Drive-In leffaan vappuna! :D

enlav kirjoitti...

Hei onks siel Californiassa vielä noita drive-in leffateattereita?? Vitsi mä haluaisin niin päästä kokeen sellasen, mut täällä Ohios ne on ollu viimeks 80 tai 90 luvulla :D

Anonyymi kirjoitti...

Nii tarkotaks Mignon munia? Etkö oo ikinä ennen syönny:o Kyllä ne nyt menee mut ne on vähän liian voimakkaan makusia... Jotenki oudol taval... :D

Tiia kirjoitti...

Tääl on San Josessa yks Drive-in mis tulee oikeesti hyvii leffoi! Nyt siel pyörii mm. Hop, Scream 4, Arthur jne...Varmaan ihan älyttömän hienoa! Miten mä kuvittelin et tääl jenkkilässä on viel noita, mut jos Ohiostaki on jo lähteny, ni on enää ajan kysymys kosk toi San Josen lähtee :|

enlav kirjoitti...

JJ: Joo en oo ennen syöny :D

Tiia: No toivottavasti vaikka LAsta löytyis kans, haluan kokea sen :D