8.4.2011

Terveiset Länsi-Virginiasta

Ensiks on pakko mainita, että koin äsken kauhun hetkiä, kun keittiöstä pois kävellessäni mun kädelle laskeutu kamala, harmaa, ruma ja iso koppakuoriaisen tapanen, hyi että! Sitä seuras osaltani pienet kiljumiset... Lapset meni vaan sit pällisteleen sitä, kunnes hostdadin äiti lakas sen pois ja päästi ulos, eli se ötökkä aikoo varmasti tulla takaisin.

No kuitenkin, aamulla heräsin kuudelta salille, ja tuli reippailtua salilla melkein tunnin verran. Kaheksalta alotin työt normaalisti, vaikka hostvanhemmat olikin kotona. No hostdad puhu jotain bisnespuheluitaan ja hostmum lähti salille. Hostdadikin katos jonnekin jossain vaiheessa, joten oltiin me babyn kanssa välillä ihan kaksinkin. Me katteltiin The Secret life of American teenageria, baby otti päikkärit söpösti mun sängyllä, oltiin takapihalla, kun oli sellasta kivaa +15 ja syötiin, siinä se päivä kulukin.

Lähettiin sit ajaan neljän jälkeen, tais olla lähempänä puolta viittä, koska miehiä saa aina oottaa! Oltiin hostmumin kanssa jo ulkona auringossa oottelemessa, kun hostdadilla kesti. Se teki jotain työjuttuja autossa, niin mä sain istua eessä koko 3h matkan. Perille päästyä hostdad kyllä sit valitteli, et kuinka kova se penkki on (joo mä tiedän, istuin Floridaan mennessä siellä 15h/suunta), eli takastullessa taidan joutua takas taakse ;) Ja selvisin matkasta ilman pahoinvointilääkettä! Ja keskellä moottoritietä meijän kaistalla oli koira haistelemassa, hostmum joutu jarruttaan ihan kunnolla ja painaan tööttiä, ennen kuin se koira lähti motarilta pois jollekin sivutielle.

Tänne sit tultiin seittemän jälkeen, syötiin ulkona tossa terassilla, ahh ihana kevät! Ja mä toivon, että pystyn jatkaan ton ohjelman kattomista tällä iPodilla netflixista! Joten hyvät yöt, mä toivottavasti painun amerikan teinien salaiseen maailmaan!

2 kommenttia:

Pi|vii kirjoitti...

Ihan paras ohjelma, mun suunnitelmissa oli kattoo sitä eilen illalla nonstoppina kunnes nukahan mut lapset tuli ja vallotti alakerran. Se siitä sitten :D

enlav kirjoitti...

No iPodikaan ei sallinnu mun kattoa netflixista tai mistään muualtakaan, mut onneks sentään youtubesta löyty! Toisin kuin Salkkareita, niitä ei saa mistään! :(