17.9.2010

Lasten suusta kuulee totuuden vai miten se meni?

Vitsi nää lasten suusta kuullut jutut on oikeesti ihan parhaita! 8) Yks päivä hostpoika 5v. selitti mulle tärkeenä: "Jos sulla on joskus rahasta pulaa, niin kannattaa kysyä mun grandparentseilta, ne on TOSI rikkaita. Niillä on ainaki yli $100." Siis wau, onko niillä oikeesti yli $100?? :DDD Ihanaa kun ei tota todellisuudentajua viel oo tollasis asiois. :p Ja se selitti mulle tota ihan tärkeenä. :) Ja samoin sillä oli yks toinen päivä suunnitelma: "Jos me ollaan joskus tosi köyhiä, niin sit voin myydä tän airhockey -pöydän, koska tästä saa noin tonnin!" Ihana! :))

Ja sit taas amerikan meininkiin. Aamulla juteltiin hostmumin kanssa, että mun jalka on vieläkin kipeä, ja mietin josko pitäis kävellä lenkki vai ei. No päädyin sit et en kävele, mut hostmum oli kyllä jo suunnilleen varaamassa lääkäriaikaa, ja vielä lähtiessä sano, että soita jos se pahenee, niin kyllä hän voi kotiin tulla ja viedä mut lääkäriin. No öö en nyt ihan lääkäriin aatellu heti lähteä. Kipu tuli eilen iltapäivällä, eli ei oo kulunu ees vuorokautta. :D

Eli tänään olin sit talon sisällä koko päivän, mitä nyt kävelin tohon bussipysäkille max 50m. Tää päivä on menty ice powerilla, ja en oikein tiiä et onko parempi vai ei. Toivottavasti olis huomiseks helpottunu. Hostvanhemmat on tos kyselemässä, että tuntuuko susta että pitäis mennä lääkäriin käymään ja voivoi ootko sä nyt kunnossa. Hei camoon minä mihinkään lääkäriin mee kun hädän tullen, suomalaisella sisulla mennään 8) Ja kun ei tää nyt ainakaan tunnu "pahalta",  varmasti lepo + ice power tekee tehtävänsä. :) Mut siis oli tosi kiva päivä, baby nukku kolmessa erässä joku 45min + 30min + 45min ehkä, vikan kerran nukahti maitoa juodessa. :D Ja hostlapset meni naapuriin leikkiin heti kolmen mais kun tyttö oli tullu kotiin, joten oli aika easy päivä. :) Siivoilin sit tekemisen puutteessa hosttytön huoneen, paitsi vaatehuone on asia erikseen, sitä en viel jaksanu). Mullehan ei siis kuulu eikä multa edellytetä mitään siivousta, kun siivoojat käy kerran viikossa, ja näitä ei "pieni" sotku haittaa. Mutta mä haluan asiat ees vähän järjestykseen, niin tykkään järjestellä ihan vapaaehtoisesti. :p

Illalla olisin halunnu mennä johonkin nyt kun pystyn autoakin käyttään, mut kaikki muut oli töissä tai jotain muuta. Plääh. Tälläsis tilanteis toivois, et tääl olis pikkasen enemmän näit aupaireja. :D Mut ens viikolla olis tarkotus mennä ensin tiistaina tekeen lähtötasotesti ja sit torstaina ekalle englannin tunnille. :) Toivottavasti sieltä löytyis jotain kavereit täältä suunnalta! =) Hosttyttö halus tulla nukkuun mun kanssa, niin vietettiin sit tyttöjenilta kattellen youtubesta amerikan hauskimpia kotivideoit ja sit mun omia videoit, mm. ratsastus, Konun uittoa ja kaksinkuperkeikan harjoittelua. Ihania muistoja! <3 Hosttyttö nukahti jo, joten mäkin alan nyt nukkuun!

2 kommenttia:

Essi kirjoitti...

Vitsi mä ootan et tuut jo Suomeen, että pääset siivoon meillekin! ;) Mikään ei ollu parempaa kuin tulla töistä ja huomata et on tiskit tiskattu. <3 Opetan sulle sit vuoden päästä pesukoneen käytön yms. :----DDD Love you!

- Essi

enlav kirjoitti...

Kyllä mä pesukonettakin osaan käyttää! 8) Haha! Miss u!