11.9.2010

Sukulaisia

Mahti päivä takana! Oon kuoleman väsyny, mutta piti sitä nyt viel nopeesti koneelle tulla. Lähettiin siis aamulla vartin yli ysin jälkeen hostmumin, hostdadin, hosttytön ja hostpojan kanssa (kaks nuorimmaista jäi kotiin, hostdadin äiti tuli niitä vahtiin, joten sen tapasin aamulla) ensin tohon lähipuistoon, kun hostpojalla oli jalkkispeli. Sieltä sit suoraan toiseen puistoon toiseen peliin, kun se pelaa kahessa joukkueessa. Hostdadin veli, joka asuu Cincinnatissa, tuli tonne puistoon ja toi meille kanahampurilaiset, ja sit nokka kohti Ohion pääkaupunkia, Columbusta (se veli siis tuli kans mukaan). Nukuin ton hiukan reilu tunnin matkan, ja ensin mentiin hostmumin veljen talolle. Siellä oli hostmumin vanhemmat, sit tietty se veli ja sen vaimo (tää vaimo on 1/8 suomalainen!! Se osas sanoo "Jeesus rakastaa minua", kun se oli ollu pienenä jossain Suomalaiskirkossa), hostdadin toinen veli ja sen tyttöystävä ja hostmumin veljen kaks kaveria. Alussa kun kaikki esitteli ittensä niin mulla ei silti ollu hajuakaan ketä kukin on, mut kyl se siinä selkis. :D Niillä oli oikein kaljahana siellä, mutta se oli aika pahaa kaljaa, vähän sitä nyt piti sit kuitenki juoda. Sit mulle tyrkytettiin joku lime-lemon-orange vai mikä olikaan juoma, vähän breezerin tapanenen, nimestä ei mitään hajua enää. :D Se oli hyvää!

Mä lähin sit hostmumin veljen, sen vaimon ja niitten kahen kaverin kanssa kattoon Ohio Staten kampus, ja muut lähti jo sinne baariin. Ei löydetty parkkipaikkaa mistään, joten hostmumin veljen vaimo (en voi käyttää ees mitään kirjaimia kun en muista niitten nimiä 8)) lähti sit auton kanssa baariin ja mä jäin käveleen sen hostmumin veljen ja kahen kaverin kanssa. Käveltiin kampus läpi ja sit ihan tuolta stadionin vierestä, oli hieno nähdä nyt Ohionkin kampus, kun viime vkl näki Michiganin! Sit noi kuljetti mut jollekin alueelle, ja olin niin varma etten pääse, kun ne katto melkein kaikilta paperit. No noi käski tulla vaan perässä, mut sit se vartija pysäytti mut, mut halus tarkistaa vaan laukun :DD Näytinkö mä kans n. 30 vuotiaalta? ;) Kun ne katto paljon vanhemmiltakin niitä papereita. Haha.

No siirryttiin sit baariin jossain vaiheessa, kello tais olla kolme? Ei kyl mitään hajua, en tota kelloo seurannu päivän aikana. Ton hostdadin veljen tyttöystävä työskentelee tuolla, et se tuli töihin just tonne. Pöytä oli sit koko ajan täynnä kaljaa, ja sit join pari jotain Bacardiakin, vähän smirnoff icen tapasta tai en tiiä mitä se oli. Jokainen noista kyseli koko ajan että haluanko jotain ja pyydä hei vaan kun haluat ja ootko varma ettet halua. Ja mua yritettiin pakottaa taas juomaan jotain shotteja, mutta niihin en koskenu. :D Jossain vaiheessa tilattiin ruokaa, otin taas kana-ananas pitsaa. :) Ja vitsi nyt on sit eka amerikkalainen jalkapallopeli katottu alusta loppuun, Ohio State - Miami! Aika tiukka peli oli, mutta Ohio vei voiton! :p Mutta oli kyllä HIUKAN meluisa paikka ja vitsi miten tosissaan noi ihmiset ottaa ton jalkapallon. Se on elämä tai kuolema. :D Sit kaikki kyseli et onko mulla tylsää ja viihdynkö mä täällä ja onko mulla kivaa. No sori en oo tottunu hyppiin ja pomppiin ja kiljuun kun joku tekee maalin tai ryöstää pallon. :DD Mut kyllä ootan et pääsee joskus ihan stadiomille kattoon peliä (hostdad, hostmumin isä ja hostdadin nuorempi veli oli stadiumilla).

Peli päätty ehkä puol kasin maissa ja käveltiin sit hostdadin toisen veljen asunnolle. Kaikki tuli sinne, tosin noi hostmumin veli ja sen ne kaverit vähän myöhemmin, ja sillä toisella kaverilla oli käsi veressä, en tiiä mitä oli riehunu. :D No onneks hostmum on lääkäri, niin ne laitto siihen jonkun siteen, kun ei se ollu niin paha miltä alussa näytti. :D Oltiin vielä siellä jonkun aikaa, et ysin aikaa lähettiin ajaan pois. Ja ainiin siel oli myös noitten joku opiskeluaikanen kaveri, et ne on sillon tutustunu. Se oli tuolla baarissakin, mut en siellä sen kanssa puhunu ja se oli lähteny sieltä vähän aikasemmin lasten kanssa pois. Kotiin tultiin kymmenen jälkeen ja nyt kello on melkein 11 joten nukkuun. Parit kuvat laitan huomenna, mitä tänään otin! =)

4 kommenttia:

Jutta kirjoitti...

voi ihanaa<3 en mä mikää futis fani oo mut toi on varmaan niin siistä päästä paikan päälle ku ne fanittaa siel iha kybäl. Ja tottakai se on hei elämä tai kuolema! kyl mä ainaki oisin kannustanu Ohioo täysil vaik tosiaa lätkä ehkä enemmän kiinnostaa:D

enlav kirjoitti...

Se on niin outoo kun ei suomessa oo mitään tollasta. :D Et porukka juhlis ja ottais sen NOIN tosisaan. Mut kyl ootan et pääsee stadiumille kattoon. :)

Anonyymi kirjoitti...

eikö siellä oo ikärajat k 21 ? etkö oo 19 tai 20? kiinnostaa vaan, ku oon suunnitellu että lähen au pairiksi sinne ja oon lueskellu sinun blogia perehtyäkseni asiaan :D

enlav kirjoitti...

Ano: Joo K21, ite täytän parin viikon päästä 20. Monilla on fake id:t ja isommissa cityissa voi joihinkin paikkoihin silti päästä, et ne ei oo niin tarkkoja. Suurimpaan osaan clubeista pääsee sisälle K18, mut saa ison raksin käteen. Et oon mäkin juonu kun täysikäset on ostanu juomat baareissa ja Nycissa päästiin promoottereitten kans sisälle ja juotiin :)