30.9.2010

Sisko 15v. <3

Nyt kun on tullu vähän viileemmät ilmat, monet naapureista on alkanu hakemaan lapsiaan autolla tosta bussipysäkiltä. Hei oikeesti jotain rajaa.. :D Toi ykskin haki edellispäivänä, et oli tos meijän talon eessä parkissa ja se ite asuu kahen talon päässä, eli n. 100m päässä pysäkistä. Tosiaan, Amerikassa ollaan! 8)

Aamulenkillä tuli taas toi yks pariskunta koirineen vastaan, ja nyt pysähdyttiin hetkeks jutteleen. Nainen: "Voi kun sulla (puhuu vauvalle) on ihanat ruskeat silmät. Ja eikö ookin kivaa, että sun äitis kävelee sun kanssa joka päivä." Minä: "No itseasiassa oon kyllä ihan vaan aupair, Suomesta, tulin alle kaks kuukautta sitten." Nainen: "Ai Suomesta, me ollaan käyty siellä, eikös ollakin?". Mies: "Joo, kaunis maa." Mistä näitä Suomessa kävijöitä nyt oikein tulee? :D

Mutta tänään sain kuulla hostytöltä "you bother me so much", kun se ei ymmärtänytkään leikkiä, minkä ite aloitti 8) Mut myöhemmin olin taas the best au pair. :D Mut ei mitään ihmeellistä, englannin tunnille pääsin lähteen jo varttia vaille kuus, kun hostmumin isä toi S:n basketball harkoista ja jäi sit vahtiin noit siihen parikskytä miinutiks, että mä pääsen ajoissa tunnille. No nyt olin sit siel jo kakskyt oli, et hyvissä ajoin =) Mut vitsi ei oo tosiaan Koskissa ihan tollasia ruuhkia. ;) Ja tänään meil oli kaks ryhmää, mä olin siin vaativammassa, ja vitsi kun rakastan kun ymmärtää kaiken mitä opettaja puhuu! Ettei oo liian vaikeeta. Yks Korealainen/Thaimaalainen/Kiinalainen (en nyt tiedä mistä se on;D) tyttö oli tos mun ryhmässä, ja se on asunu ja opiskellu täällä USAssa jo kaks vuotta, ja se opettaja joutu sille selittään koko ajan kaikkia yksinkertaisiakin sanoja. En tiedä mitä se on kahen vuoden aikana opiskellu.. ;D Mut vitsi takastulomatkalla oli varmaan kolme poliisiautoa jossain päin matkaa, vikassa olisin varmaan ajanu ylinopeutta, jos ei eessä olis ollu ruuhkaa, koska kun motarilta tullaan Main Streetille, niin siinä on pitkään 40mph. Sit se yhtäkkiä tippuu 25mph:n, ja vähän myöhemmin tulee 50mph (=80km/h) mikä on mul sit kotiin asti, niin ne oli tossa 25mph:n kohdalla kytiksessä.




Huomenna on tulossa rankka päivä, mulla on koko päivän täällä vauvan lisäks P ja S, koska niillä ei oo koulua. Niillä on joskus tällasia vapaita, koska opettajilla on jotain koulutuksia. Kahen viikon päästä on toinenkin. Eli vipinää ja vilskettä luvassa! Ja illalla pitäis mennä S:n kanssa (toisen järjestön aupair, asuu Bellbrookissa, eli lähinnä muista aupaireista) Greeneen kattoon leffaa tai jotain. Jos jollain on hyviä leffavinkkejä, kertokaa ihmeessä! =) Mähän en oo täällä vielä käyny leffassa kertaakaan, joten en oo nähny mitään. :D Jostain oon muistaakseni lukenu, että Vampire Suck on hyvä? Saa nyt nähdä onko toi lopullinen plan. Nyt nukkumaan, että jaksaa vielä viikon vikan työpäivän huomenna. :) Ja tää on kyllä mahtavaa, että joka perjantai on palkkapäivä. :>

PS. Voin jo toivottaa siskolle onnet täälläkin, koska Suomessa on jo 1.10! =) Eli mahtavan täydellistä synttäripäivää! <3

2 kommenttia:

Emma kirjoitti...

Vampires Suckin traileri on mun mielestä tosi hauska, mut sit ku näin sen leffan kokonaisuudessaan, niin enpä tiiä... Kaikki hauskat kohdat oli jo trailerissa, joten ei tarjonnu mitään uutta. Tylsä (min mielestä) :p Oisin oikeesti oottanu jotain paljon parempaa. Mut eihän sitä tiiä, jos tykkäätki siitä! :)

enlav kirjoitti...

Emma: Okei. No mä en oo kyl traileriakaan nähny, mut toi ei taidakaan pyöriä just tuol leffateatteris nyt, mihin mennään, et enpä vois ees kattoa tota. ;D