16.3.2011

7kk

Näin yöllä jotain ihan ihmeellistä painajaista, olin muka lentokentällä, mut sit mun auto ei enää ollukaan siellä, sit hukkasin sen avaimetkin ja lopuks credit cardini, ja joku tais vielä jahdata mua. Heräsin tosta painajaisesta puoli seiskan pintaan, enkä uskaltanu lähtee vessaan, vaikka oli vessahätä. :D No nukahdin sit uudelleen, kunnes herätyskello soitti. Aamulla katoin Tom Hanksin ja Leonardo DiCaprion tähdittämän vuoden 2002 Catch me If you can- leffan! Oon nähny sen varmaan pari vuotta sitten, mutta on kyllä tosi hyvä leffa, joten ihan mielenkiinnosta kattelin uudestan!

Käytiin babyn kanssa taas naapurissa vierailulla, ja S:n tultua kotiin ja lounaan syötyään lähdettiin kävelylle, koska oli ihana keväinen ilma! Aurinko paisto ja oli aika lämmin (nyt kello on seittemän illalla ja on +13!), eikä S:kään valittanu tosta kävelystä. Bongailtiin taas oravia ja lintuja ja käytiin ihania keskusteluja Jumalasta. S selitti mulle, kun kysyin sen pitkien selitysten jälkeen Jumalan täydellisyydestä, että miks sit syntyy vammasia lapsia. "No kato Devil vaikuttaa siihen, God ei pysty aina voittaan Devilia."

Hostmum tuli tänään vasta vähän kahen jälkeen ja mä lähdin sit suoraan salille. Tosin poikkesin matkalla hakeen bensaa ja siellä yritin voittaa mun bensatankin korkkia, mutta hävisin tän tappelun. Jouduin kysyyn jotain miestä auttaan, ja silläkin meni hetki saada se auki, ei se oo niin helppoa!! Ja onko noloa ottaa bensaa joku tosi tarkka, tietty summa, kun en voi mennä ton yli $20 viikkobudjettini. Otin sit bensaa $17,35, eli mitä viime viikon kahestakympistä jäi jäljelle. No salilla treenasin oikein kunnolla 1,5h ja kyllä oli ihan uupunut olo sen jälkeen. Törmäsin myös sattumalta salilla itävalta A:han ja hostmumin isään. Ja saksa S:kin kuulemma liitty salille eilen, että nyt siellä on jo paljon tuttuja!

No tulin sit tyhjään kotiin ja kattelin tän päiväset Salkkarit youtubesta. Hostmum ja lapset tuli sit vähän ajan päästä ja hostmum teki ranskiksia. Ja mä tein salaattia, kun se toi kaupasta salaatinlehtiä, kurkkua, kirsikkatomaatteja ja viinirypäleitä! Ja sit kun se sano, että en ookaan vähään aikaan syöny salaattia, niin selitin et joo, kun sit kun ne ostaa mulle tota, niin kun yksin syön, niin pitää syödä päivässä ihan hirveesti, ettei kerkee meneen pahaks. "Ai siis voinko mäkin syödä sitä?" Hmm en oikein ymmärrä näitten logiikkaa.. Ne ostaa mulle ruokaa ja ei ite uskalla syödä sit sitä.. Haha no hyvä vaan jos joku muukin syö.

Itävalta A kyseli mua leffaan tai jonnekin, mutta en taida jaksaa enää lähteä, ja säästyy rahat. :D Joten heihei ja please ei tänä yönä painajaisia!

2 kommenttia:

Jutta kirjoitti...

Kuka neiti suo on ollu siel auttamas sen korkin kans:D En tajuu ku mä sain sen auki iha normaalisti, ilman ongelmia:D

enlav kirjoitti...

No en nähny kun sä sen aukasit, mut ei Tiiakaan sitä ekalla yrittämällä ikinä saanu :D Että se on hankala! ;)