29.3.2011

Skorpionitikkareita

Mä en tiiä miten osaan nyt nukkua yksin, kun hostmumin isä haki koirat kotiin tänään aamupäivällä. :( Oon ihan hukassa ilman mun henkivartijaani. Illalla menin hostperheen mukaan käymään hostmumin vanhemmilla, niin pääsi vähän moikkaileen taas koiria! Toi 7h erossa olo teki jo tiukkaa.. No huomenna ne matkaa Etelä Carolinaan hostmumin vanhempien mukana, joten tulee hiukan pidempi brake niitten näkemiseen. Oikeesti mun pitää alkaa kehitteleen suunnitelmaa, miten saan Maxin salakuljetettua Suomeen mukanani... Tai vastaavasti äiti teijän olis parempi hankkia koira kun tuun Suomeen, haluan oman karvapalleron! <3



Photobucket

Photobucket



Tänään on tullu taas lenkkeiltyä, skypeiltyä siskon ja Jutan kanssa, harjoteltu pyöräilyä lasten kanssa ja OC:ta katteltu pari jaksoa lisää. Huomisia Salkkareita ei löydy taaskaan youtubesta, pieni pätkä vaan, joten tuskin sinne tuleekaan. :( Tää on kyllä kamalaa, kun ei nää Salkkareita, oon ihan hajalla. Yks ano jo vähän kertoilikin viime viikon tapahtumista ja oon lukenu juonipaljastuksia, mutta ei se nyt oo sama kun et näkis ne jaksot.

Sain muuten ihanan Texas -avaimenperän hostmumin vanhemmilta tuliaisena Texasista! Lapset sai tikkarit, missä keskellä on skorpionit, hyi että! Pohdittiin hostmumin kanssa, että miten ne on noi tikkarit valmistanu, et saanu sen skorpionin sinne, ja et tapettu se on pakko olla ensin, ettei se levitä myrkkyään sinne. Oon tosi tyytyväinen tohon omaan tuliaiseeni! :D

Katon nyt hetken hauskoja kotivideoita, että saan viimeisteltyä ton OC:n vitosjakson. Megavideolla kun ei pysty kattoon kun 72min putkeen, vaikka mä en tosiaankaan oo ees kattonu puolta tuntia nyt kotiin tullessa. No puoli tuntia pitää venaa, että saa viimeisteltyä ton jakson. Sit nukkumaan, yöt!

Ei kommentteja: