8.3.2011

Matkustelusuunnitelmia?

Eilinen meni sit haikeissa merkeissä, mutta kyllä siitä selvittiin. S kun tuli koulusta, niin kysy, että minne mennään ja P kun tuli, se kyseli Tiia ja Juttaa. Babyn perässä pitää nyt juosta koko ajan, kun se on kiipeemässä portaissa koko ajan, eikä näillä oo portteja alhaalla. Aina jos se on hiljaa, niin tietää sen olevan pahanteossa. Ei tossa työpäivässä mitään muuta ihmeellistä, hostmum tuli hiukan ennen kuutta kotiin.

Mä lähdin sit salille, ja ensiks hoidin mun eroamisen sieltä. Se pitää hoitaa kuukautta aiemmin, koska sillon alussa jo maksettiin eka ja vika kuukausi, ja haluan lopettaa huhtikussa. Alotin tammikuun 15 päivä, joten samoihin aikoihin huhtikuussa pitäis olla viimenen päivä salilla. Mut mä sain jonkun paperin, mikä mun pitää lähettää ton salin päätoimistoon Kaliforniaan tosta eroamisesta. Ja ite maksaa vielä postimerkki, törkeetä! :D

No treenasin alussa sellasen vartin laitteilla ja sit tunnin spinning. Sitä veti taas toi hauska mies ja se on kyllä niin mukana tossa spinningissä. Oli hyvä tunti, mutta kyllä taas tuli monta kertaa kelloa katottua, että please lopu jo, oon ihan poikki.

Kävin salilla suihkussa ja suuntasin Starbucksiin tapaamaan tän uuden saksalaisen, joka asuu alle 5 min päässä. Se muutti Texasista hostperheensä kanssa tänne pari viikkoa sit, ja on tullu USAan viikko vai kaks mun jälkeen. Oli tosi kiva tyttö, varmasti tulee vietettyä aikaa sen kanssa enemmänkin, varsinkin, kun asuu noin lähellä! Ja sillä on samantyyliset työajatkin kun mulla.

Kotiin tulin puoli kymmenen aikaan, ja painuin melkein suoraan nukkumaan, on vähän univelkaa viime viikoilta. Mutta mä yritän tässä pohtia, että miten tekisin noitten lomien kanssa. Mä olisin halunnu pitää toisen viikkoni kesäkuussa, mutta toi perhe otti/sai ton loma-asuntonsa heinäkuulle, 17-24., eli mun loma on sillon. Noi laski ton Floridan matkan kans mun lomaks, eli kun luulin et mulla olis ollu vielä noi pari päivää tosta Nykin reissusta jäljellä, kun se lyheni, mutta eipä ookaan.. No kuitenkin, ton viikon jälkeen mulla on enää kolme viikkoa töitä jäljellä ennen matkustuskuukautta, joten en tiiä mitä tehdä. Haluaisin Kaliforniaan, kuten olis suunnitelmissa myös matkustuskuukautena, mutta en tiiä onko kellään lomaa sillon? San Franciscoon tai Losiin, mut en mä yksin kyllä halua mennä. Toinen vaihtoehto olis mennä perheen kanssa South Carolinaan meren rannalle ja säästää rahaa, mutta kyllä mä mieluummin menisin ilman perhettä nyt lomalle. :D Vapaaehtoisia matkakumppaneita?  Täytys pian tota matkustuskuukauttakin suunnitella (no ensin pitää selvittää et matkustanko Kaliforniaan jo tolla viikolla vai en). Koska ennen suomeen menoa aion käydä Losissa, San Franciscossa, Las Vegasissa ja Gran Canyonilla ainakin. Joku vois tehdä mulle hienon suunnitelman please!

9 kommenttia:

Emma kirjoitti...

Ku mun LCC kävi rutiinikäynnillään ja kysy mun kahen viikon lomista, niin mun hostperhe sano, et heinäkuussa ne ois jossain vaiheessa antamassa mulle viikon lomaa... Mut ne ei vielä tiiä päivistä (onhan sinne tietty aikaa...). :/

Ootko suunnitellu Suomessa käymistä? ;)

Tiia kirjoitti...

San Franciscoa voin kyllä suositella! Ja onhan tää Kalifornia paikkana ihan kiva :) Maisemat on ihan törkeen hyvät, ja onhan tossa säässäkin ne etunsa. Mut onhan se Losikin varmaan näkemisen arvone!

enlav kirjoitti...

Emma: Joo en oo menossa Suomeen kun sit vasta lopullisesti elo/syyskuussa :)

Tiia: Joo no molemmat paikat haluan nähdä ehdottomasti!

Anni kirjoitti...

Sä teet sun matkustelut muutamaa kuukautta ennen mua... Suunnitelmissa olis tulo sinnepäin lokakuussa (:

enlav kirjoitti...

Anni: Oikeesti? Ootko menossa minne, New Yorkiin vai Kaliforniaan? Vai Floridaan vai minne? :p Cool!

Anni kirjoitti...

Suunta on vielä vähän epävarma ja riippuu tuleeko joku hyvä työpaikka vastaan ennen sitä, mutta on vähän haaveilua erään ihmisen kanssa matkustamisesta sinne ;)

enlav kirjoitti...

Anni: Siistiä!! :)

Elisa kirjoitti...

San Francisco on todellakin parempi vaihtoehto kun Losi! Jos LA:n meet ni sun pitää vuokrata auto, koska kaupunki on 100km levee eikä sielä ilman autoo nää mitään. Ja jos vuokraat auton ni sun pitää olla 24v tai joku kaveri sit pitää olla niin vanha. mieluummin 25 koska jos on 24 ni joutuu maksaa lisämaksun. :D San Frane on huippu mesta, aivan ihana!!!!!!! Losi oli itselle ainakin pettymys, onpahan nähty kuitnekin ja ihan ok. mut SF on parempi!!!

enlav kirjoitti...

Elisa: Joo missä vaan USAssa toi autonvuokraus on perseestä :( Mutta molemmat kyllä haluan nähdä! :)