13.3.2011

Pyöräilykausi avattu

Toi mun herätyskellon asettaminen ei oikein osunu oikeeseen, kun kelasin tota kellojen siirtämistä jotenkin väärin. Illalla siis asensin herätyskellon soittaan yheksältä, kun aattelin sen olevan siis kymmeneltä, kun kellot menee eteenpäin. No ipodini sit herätti jo kaheksalta, kun siirsi ite itteensä. No stoppasin herätyksen ja seuraavaks heräsin sit puoli yheltätoista.

Aamupalan jälkeen jouduin vähän pumppaileen ilmaa pyörän renkaaseen ja sit pyöräilin ton 30min La Fittnessiin. Siellä treenasin 75min ja sit pyöräily 30min takas kotiin. Kyllä nyt on koko kroppa ihan poikki!

Hengailin sit kotona vaan ja illalla kävin vielä puolen tunnin kävelylenkillä. Nyt mua ei voi ainakaan laiskaks syyttää! Ja tän viikon säästöprojekti onnistu tosi hyvin, $20 oli maksimi, mitä saan käyttää, ja koko viikkona meni $2,65. Tosin mun bensatankki on kyllä aika tyhjillään, joten siihen täytyy uhrata ens viikolla. Mutta oon happyhappy mun säästämisestä! Ja oon nyt viikon selviytyny jo herkkulakostakin!

Loppuun parit kuvat eiliseltä puistokävelyltä!



Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Ei kommentteja: