9.3.2011

Hyvää myöhäistä naistenpäivää!

Eilen toi herääminen oli ihan kamalaa, kun nukkuessa oli unohtanu tyttöjen lähdön, ja aamulla herätessä käännyin kattoon sivulle, että onks tytöt hereillä, ja sit ne ei ollukaan siinä. Aamulla kattelin Eat Pray Love -leffan, mutta odotin parempaa, ei ollu kovin ihmeellinen. S:n tultua koulusta siivottiin leikkihuone ja S teki äitilleen naistenpäiväkortin! Sit se myös avas tollasen jonkun paketin, minkä se oli saanu synttärilahjaks (sillä on vieläkin kasa paketteja kaapissaan avaamattomina, sai meinaan sen verran noita paketteja). Se on tollanen ihme hyrrä, mihin laitetaan paperi päälle ja sit pyöritetään sitä yhestä nappulasta ja samalla ruiskutetaan pullosta väriä. Ja kun se pyörii samalla, niin sit ne värit leviää kivasti. Ne kyllä sit teki P:nkin kanssa vaikka kuinka monta paperia, oli näköjään niin kivaa. Mun mielestä se on vaan sottasta hommaa, tai onneks ne värit pysyy siinä alustakipossa, ettei pöydille leviä, mutta kuitenkin.

A tuli hakeen mua englannin tunnille, ja tehtiin tollasta tehtäväkirjaa. Oli kyllä helppoja tehtäviä, ei tarvi paljoa miettiä! Ja vitsi tauolla juttelin kahen meksikolaisen pojan kanssa, ja sanoin, että mulle on 15v. pikkusisko, ja sit ne tarkensi, että kuinka vanha mä olinkaan. Tää toinen oli kans 19v. ja se luuli mua about 17 vuotiaaks, ja se toinen vielä nuoremmaks. Hei kiitti! Mä poden ikäkriisiä, että täytän 20v. ja kaverit luulee mua varmaan viistoista vuotiaaks. No eipä siis kai aihetta ikäkriiseilyyn.

Tulin kotiin puoli kymmeneltä ja painuin sit suoraan nukkumaan, vieläkin on univelkaa. Ja tänä aamunakaan ei herääminen ollu herkkua, sen takia, kun näin unta ja pidätin sitten hengitystä oikeesti, että heräsin siihen, että sydän pamppaili. Olin jollain iskän kuvitteellisella tutulla kylässä, ja se oli kai myrkyttäny oman poikansa, joka oli kanssa siellä ja just jutteli asiasta isänsä kanssa, ja mä en halunnu olla osallisena, ja lähdin juokseen karkuun. Ne asu jossain samperin 11. kerroksessa, ja se mies suihkutti mun perään jotain myrkkyä sinne rappukäytävään, ja mun piti siis pidättää hengitystä. Se vielä tarjoutu vaihtaan sen myrkkysumutteen timantteihin, jos palaan takasin. Haha ihania unia mulla.

Piti laittaa tähän pari kuvaakin, mutta photbucket ei toimi. Joudutte pärjään nyt sit ilman.

Ei kommentteja: