20.3.2011

Verot hoidettu

Eilen pakottauduin herään jo puoli ysin maissa ja lähdin pyöräillen salille. Eli taas sellanen 35-40min pyöräily salille, treeniä reilu tunti ja pyöräily takas kotiin! Ja kotiin kun saavuin mulla oli tunti aikaa käydä suihkussa ja syödä, kun kävin sit poimiin saksa S:n kyytiin ja huristeltiin meijän LCC tapaamiseen luistelemaan. S siis on aupair care:n kautta, mutta tuli mukaan. Oli hauskaa, tosin ykskään Kolumbialaisista ei luistellu, mutta muut luisteli! Ja tapasin nyt vihdoin saksa V:nkin, eihän se täällä oo vielä ollukaan kun 4kk. Meillä oli hauskaa ja tapaamisen jälkeen mentiin puistoon ottaan kuvia ja sit Panera Breadiin syömään. Mä sain meijän LCC:ltä $5 lahjakortin Wendy's:ile siitä hyvästä, et pidin sen kirjastoesitelmän. :p Joten mä kävin hakeen kanahampurilaisen ja ranskikset sieltä ja söin ne sit Panera Breadissa. Tällä tavoin en menny mun viikkobudjetin yli ;)

Tultiin sit viideks kotiin, kun S työskenteli illalla. Mä hoidin mun verojutut, ja mun pitää siis maksaa 6 dollaria veroja, ei oo onneks paljoa! Ja tästä vuodesta en kerkee maksaan, kun oon sit jo pois maasta Suomessa, kun pitäis tän vuoden verot maksaa. Et esim. thaimaa N kun on ollu koko vuoden, niin se joutuu maksaan reilu $600. Hengailin sit loppuillan vaan kotona, telkkarista tuli Harry Potter maratoni, niin katteltiin Liekehtivää pikaria lasten kanssa.

Tänään heräsin ihan ilman herätyskelloa puoli ysiltä taas, joten lähdin siinä ennen puolta kymmentä pyöräileen salille. Taas tein reilu tunnin treenin salilla, joten kotiin päästessä oon aika kuollut ton kaiken kuntoilun jälkeen. Taas ehdin vaan syömään ja suihkuun ja sit kävelin saksa S:n talolle ja lähettiin sen aupair meetingiin. Se oli West Chesterissa, sellasen reilu puolen tunnin matkan päässä. Ja me mentiin siis zumbaan! Vihdosta viimein pääsin kokeileen sitä, ja oli kyllä hauskaa, mutta aika kujalla olin. Heti kun tajusin ja osasin tehdä mitä ne teki, niin sit ne alko tekeen jotain muuta. No mut tapasin siellä pitkästä aikaa taas suomi N:nkin ja noita muita sen kavereita. Mentiin sit ton zumban jälkeen käymään Starbucksissa, ja otin Vanilla Bean Creamin, ja menin nyt yli viikkobudjettini. Mutta onnes huomenna alkaa uus viikko, joten miinustan ton $2,10, mikä meni tältä viikolta yli sit ens viikosta. Tää on kuulkaas tarkkaa!

No meijän piti S:n kanssa lähteä sit puoli viideltä, kun lupasin tänään illalla työskennellä. Koska sillon Chicagoon mennessä saan yhen päivän vapaaks, niin teen nää tunnit sit tänään ja joskus muullon. Eli viideltä alko työt ja työskentelin puol ysiin asti. Illat on kyllä rentoja, noi lapset katteli vaihteeks Harry Potteria, syötiin pitsaa ja vaan rentoiltiin.




Photobucket


 
Photobucket

Suomi, Saksa, Saksa, Thaimaa, Thaimaa, Kolumbia




Photobucket

Saksa, Kolumbia, Suomi, Thaimaa, Thaimaa

Ei kommentteja: