25.10.2010

Ground hog

Kysyin thaimaa N:ltä, että mikskä E sano sit eläintä, mikä nähtiin Kings Islandilla. Ja E oli sanonu, et se on ground hog eli suomennettuna maasika? Kertokaa mulle mikä on maasika. :D Tai kuulostaa niin hassulta. Ja hostdad sano, et se ei oo ikinä nähny sellasta. Mut googlettelinpa kuvan:




Ja hostmum kysy taas eilen, että oonko käyny jonkun valokuvauskurssin, kun kuvaa niin hyvin? Öö en, ja ei noi kuvat aina oo sellasia mitä toivoisin, hyvin harvoin ne on mun mielestä tosi hyviä. Se sano, et hän on kattellu sun kuvia sun sivuilla. En tiedä tarkottaakohan se blogia? Koska facebookissa mun tietääkseni mun kuvia ei pysty kattoon kun mun kaverit, vai oonko väärässä? Mulla on ne asetukset ainakin "vain kaverini" kohdassa. Mutta näkyykö toi mun blogin linkki mun facebookissa kaikille? No kävin vähän selvitteleen, että noitten tietokonees tulee mun blogi, kun kirjottaa blogspottia osotoriville, eli täällä se käy kuvia kattoon ;)

Sain tänään ihanan paketin äitiltä, ton halloween -asuni ja sit pari pussia purkkaa =) Ja lapsille oli jokaiselle omat pienet muumipurkkapötköt :) Kyllä tykkäsivät! Ja J:ltä sain kortin Espanjasta. <3 S:n kommentti: "Well, I haven't been in Spain, but I've been in North Carolina!". :----D Niin miten toi liitty nyt mitenkään tähän espanjaan. :D

Muuten päivä oli aika normaali, tosin hostdadin keskimmäinen veli tuli jo neljän maissa. Illalla olin heti töitten jälkeen ihan väsyny... Varmaan vaikuttaa toi, ettei oo päässy ulkoileen oikein. Nyt ei päästä meijän aamusille kävelylenkeille babyn kanssa tän jalan takia. :( Ja oon aina välillä pitäny kylmää tolla jalalla. Ja eilen ja tänään en oo siis ottanu aamulla enää tota lääkettä, vaan iltasin, etten nyt liikaa vedä tota lääkettä. :D Kun aamusin tää jalka on jo hyvä, mut illalla rupee vähän särkeen. Alus olin vähän suunnitellu, et olisin menny tapaan kolumbia A:ta tänään, kun se lähtee keskiviikkona, mut selvittelin, et täältä sen talolle on 45min, eli toi Springfield on yhtä kaukana kun Cincinnati. En ymmärrä et miten nää LCC aluejaot menee, koska esim. se mun huonekaveri kämppis saksalainen asuu vaan 30min päässä musta. Noo, eli se meijän ryhmän uus saksalainen menee tonne kauaks..  :D Mut jos puolessa välissä treffailee, niin ei se oo kun parikytä minuuttia ;)

Illalla siis vaan kattelin telkkaria ja datasin. Katteltiin T:n (nuorempi hostpoika) kanssa Scoopy Doota! :p Ja hostmum teki jotain kanaspaghetti- juttua. Ja oli tosi hyvää! =) Sit Gossip Girl viel ennen nukkumaan menoa! :p Mutta seikkailinpa meijän LCC ryhmän sivuilla, ja löysin sieltä kuvia ja tekstin meijän melomisesta. Ja en nyt ala kääntään tota tekstiä, että esim. mummu jos et ymmärrä, niin käytäpä tätä linkkiä, eli googlen kääntäjää, niin saat kuvan mistä puhutaan. ;) Tekstihän ei käänny suoraan sulavaks suomeks, vaan on tönkköstä, mutta kyllä siitä ymmärtää mistä puhutaan.

"Well…we had plans to tube down the Miami River in Bellbrook, OH, but had to change to rowing canoes, as the weather and water were very chilly! The Dayton/Springfield Au Pairs, paddled their way past fallen trees, under bridges, over rocks and whatever it took to get down that 5 mile stretch of river. The first au pair duo to arrive was Venla, from Finland and Ericka, from Panama. We are not sure how they were able to pass all of us, but they must have had some canoeing experience! Next came Local Childcare Coordinator, Jane and au pair Angie, from Colombia. Then, Monica, from Colombia and Noon from Thailand made their debut. The funny story, is that Noon, who was following Jane and Angie, lost her flip flop in the river. Jane spotted a flip flop by the shore and picked it up, thinking it looked familiar but wasn’t sure if it belonged to any of the au pairs. However, upon Noon’s arrival to shore, she discovered that her flip flop was found! Noon was elated! Lastly, rowing in with very tired arms, were Clara and Debby, from Korea. We didn’t know what happened to them or if they would ever make it…but they did!
That was a ton of fun ladies…..next year…..we will do it again!!"



Hei kaverit oikeesti.. Te ootte kyllä vähän lyhyitä kaikki... ;) Koska en mä nyt sentään niin pitkä oo 174cm:nä. :D

9 kommenttia:

E kirjoitti...

Ei mitään hajua mistä oot tuon maasian vetässy mutta ground hog on kyllä murmeli. Elämäni murmelina leffa, sanooko mitään? Helmikuussa vietetään aina usassa groundhog day, mistä ennustetaan kauanko talvi vielä kestää..

Krista Lönnqvist kirjoitti...

hihi naytat pitkalt tos kuvas :D toisaalta ku ite oon tulitikkurasian kokonen ni ehken sanokaa mitaa :D
joo toi on murmeli, munki hostperheen tiluksil asu tollanen, sen nimi on Charlie :D sopoja otuksia! :)

enlav kirjoitti...

E ja Krista: No kiitos valaisusta, mulla ei ollu mitään hajua et mikä toi on suomeks. :D Ja en oo ikinä kuullukaan tollasest leffasta. :p Mutta nytpä oon taas astetta viisaampi!

Heidi kirjoitti...

Hih. Blondi tukka erottuu kyllä hyvin joukosta :D

enlav kirjoitti...

Heidi: Niinpä. :D

Anonyymi kirjoitti...

Tarkalleen se on metsämurmeli ;D

enlav kirjoitti...

Ano: Ok, kiitos tiedosta! =)

Anonyymi kirjoitti...

mite noi noin lyhyitä kaikki on:D:D no on toi yks tuol vasemmal sentää vähä pidedmpi:D

enlav kirjoitti...

Jutta: No niinpä! :D Joo Korea D tosiaan vasemmalla oli mun pitunen, mut se muutti Chicagon tienoille, joten ei oo enää täällä. Oon siis ainut pitkä ;)