18.10.2010

Tappelua

Aamulla heitettiin tunnin lenkki babyn kanssa, ja sit keräilin tavaroita ympäri kämppää, ennen kuin siivoojat tuli. :D Mä en halua et niillä on ensiks kauhee kasa tavaroit siivottavana, ennen kuin ne pääsee ees siivoon. Askarreltiin sit S:n kanssa naamiot paperista, ja pian sit P:kin tuli kotiin. No syömisen ja läksyjen jälkeen alettiin pelaan Troublesia (=Kimble), niin eikös P suuttunu siitä, kun S sai pari kertaa sen lähetettyä putkeen kotiin, ja tää sit löi S:ää, ja käskin sit meneen huoneeseensa. No ei siitä sit alko S:n haukkuminen idiootiks, ja sit sanoin S:lle, että me näköjään pelataankin kaksin, ja ei huomioida P:tä, koska se ei menny huoneeseensa ja itkukiukkusena puhu koko ajan, kuinka kaikki on niin ilkeitä sille ja mäkin vaan vihaan sitä eikä sitä oteta ikinä pelaan meijän kanssa jne. Se on niin draamakuningatar tällasissa asioissa, vetää kaiken överiks. Ja sit kun se oli varmaan kymmenen minsaa paasannu, ja sit kyselee, että miksei me nyt pyydetä sitä mukaan peliin ja vaikka mitä. Ja taas nousi tää kortti esiin, että nyt mä meen kyllä mieluummin sinne tyhmään "päiväkotiin" tai miks ikinä sitä kutsukaankaan, mihin jotkut menee koulun jälkeen. No sit lopulta se pyysi veljeltään anteeks montakin kertaa, ja kyselin, että eikö sulla oo mitään sanottavaa mulle. Ei oo ei oo koska mä sanoin noi ilkeet jutut vaan S:lle. Musta tuntuu, että se kyllä tiesi tasan tarkkaa mitä ajan takaa, mutta haluaa vaan olla hankala. No se lähti sit jo voimisteluun, joten ei ehditty sit viimeisteleen keskusteluamme.

Hostdad tuli kotiin tossa ennen kuutta, ja käski S:n kiireellä vaihtaan basketball -vaatteet. Hostmum ei ollu muistanu kirjottaa tota mulle, että S:llä on nykyään basketball myös maanntaisin, niin en tienny. No kiireellä muroja S:lle, koska se oli viimeks syöny joskus kahelta ehkä, ja ryntäsin laittaan babylle enemmän vaatetta, vaihdoin vaipan ja annoin maitoa, ennen kuin noi sit lähti. Mä olin suunnitellu lähteväni pyöräileen, mutta tuolla alko sataan, niin jäin sitten vaan kotiin hengaileen.

Ilta sit kulu Salkkarien, kanavilla surffailun merkeissä (mm. 17 Again ja Twilight), ja sit Gossip Girl! <3 Paitsi että toi oli vanha Gossip Girlin jakso, kiitti vaan CW vai mikä kanava onkaan, en oliskaan halunnu nähdä uutta jaksoa.

PS. Tarviin Jenkkiä. :( Mulla ei oo purkkaa enää ollenkaan, paitti tätä USAn purkkaa, mut ei se oo sama. Mulla on nyt ehkä pahin purkka- ja huulirasvariippuvuus menossa ikinä. :D

2 kommenttia:

miia kirjoitti...

taalla britanniassa kimblen nimi on frustration :D hassua.

enlav kirjoitti...

Haha :D No onhan se välillä aika rasittavaa oottaa sitä kutosta, kun joskus se ei tuu millään. :D