5.10.2010

Tappaa ei ollut tarkoitukseni

Alkuun suuri kiitos tuolle anonyymille, joka linkitti mulle Midnight sun:in osoitteen! =) Oon lukenu sitä nyt joka välissä, kun vaan on mahdollisuus!

Mutta täällä on nyt oikeesti tosi kylmä! Sisällä täällä on 19 astetta lämmintä, paitsi kellarissa on onneks vähän lämpösempi! =) Vaikka siellä pitäis olla kylmempi, koska sen takia mulle tuotiin se lämmitinkin, mut ei hostdadikaan tajua, miks siel on lämmin. Mutta en valita, parempi näin päin! ;) Ja ulkona ehkä joku kymmenen asteen luokkaa. :( Hyrr!

Mulla on nyt paljon asioita mitä haluaisin. Ensikskin ton iPhone 3GS:n, mistä puhuin jo viime postauksessa. Ja toiseks järkkäri olis kova sana. Ainoo mikä siinä ärsyttää, on se koko, et sitä ei saa yhtä näppärästi mukaan kun tota normaalia digikameraa.. Ja kolmanneks, koska täällä on toi kylmyys oikeesti tulossa, tarviin takin! Ja mä haluaisin tollasen viittatakin, mut en oo mistään löytäny. :( Vuos sitten Forever 21:ssä olis ollu unelmatakki!






Muita tarvittavia ostoksia olis kolitsihousut ja huppari! Ja mun vagabondin syksy/talvi/kevät kengät on niin riekaleina kohta, että tarvisin uudet sen tapaset. Samoin vagabondin balleriinat on niin käytössä kärsiny, että saa nähdä kauanko nekin enää kestää. Yhyy.

Työpäivä oli menoa ja meininkiä täynnä, kun naapurin lapset oli täällä leikkimässä, ja sillon sit nähtiin kaks kissaa (emo ja poikanen) tuol takapihalla, ja kielsin hosttyttöä menemästä niitä häiritteen, niin sain kiukut päälleni ja se kyseli, että haluanko lähteä takasin Suomeen. :--D Ja hostpoika tuli yhessä vaiheessa informoimaan hosttyttöä, että toi naapurin poika tappoi hämähäkin, ja vastasin sit siihen, että hyvä, hämähäkit pitää tappaa. Sit sainkin kuulla 5 vuotiaan totiselta naamalta, että mä oon paha ihminen ja joudun helvettiin. Koska Jumala on luonu myös hämähäkit ja kaiken mitä se luo, on tärkeetä, ja niitä ei saa tappaa. Ei oikeesti mitä ne tuolla koulussa opettaa. Eli terveiset vaan kaikille jos tapat yhden hämähäkinkin, niin joudut helvettiin. Ei mulla muuta. :DDD No illalla kerroin hostäitille molemmista, ja se nyt oli kauhistunu hosttytön käytöksestä, mutta sano et hosttyttökin on samoja asioita höpöttäny, kun niille on koulussa opetettu kun hostpoika tänään. Ja kerran ampiaiset oli tehny pesän etuovelle, ja kun noi tilas jonkun tuholaistorjujan tuhoon sen pesän, niin hosttyttö itku kurkussa höpötti monta päivää, että niitä ei saa tappaa. Tästä voidaan olla paria mieltä.. :D

Tähän sopiikin Apulannan biisi paremmin kuin hyvin!







Illalla oli taas english class, lopussa alko väsyttään jo kamalasti! Ja nytkin pitäis mennä nukkumaan koska oon ihan sekasin. Eilen kattelin kaks jaksoa Criminal Mindsia ja unohdin Gossip Girlin totaalisesti!!! No onneks sen näkee netistä, mut en tajua kuinka pystyin unohtaan, koska maanantai ja sunnuntai on ainoat vakipäivät, kun katon telkkarista jotain! Mut huomenna on sit onneks vaan puolpäivä, ihana lepuutuspäivä keskellä viikkoa! =)

Ei kommentteja: