12.10.2010

Lennot varattu

Kipeily jatkuu vieläkin, vaikka päivä mentiin jo paremmissa fiiliksissä. Menin nukkuun kymmeneltä, ja heräsin sit puol kymmenen, eli kevyet 11,5h yöunet tuli nukuttua =) Olo oli jo hyvä aamulla, vähän vaan pää tuntu oudolta, mutta kuumetta ei ollu. No päivä meni sit olkkarin sohvalla makoillen ja tv:tä kattoen, mutta illalla tuli taas kuume vähän päälle. Otin sit kaks 200mg ibuxinia, kun hostmum "käski", joten kattellaan nyt mitä tapahtuu. Ainakin pitäis olla taas turvatut yöunet. :) Hostdad siis työskenteli kotoa, ja hostmumin isä tuli tänne babya hoitaan kymmenen jälkeen, mutta on se hyvä, kun lapsen isä joutuu multa kyseleen ohjeita vauvan hoitoon. "Paljonko se juo tota maitoa, onkohan se nyt väsyny?". Ja hostmumin isä ei kans tienny hölkkäsen pöläystä. :DD Baby on ollu koko kesän niillä hoidossa, mutta hostmumin äiti on kyllä totaalisesti hoitanu koko babyn, koska hostmumin isä kyseli, että pitääkö tota maitoa lämmittää vauvalle, ja kun vauva vaan itki, niin vinkkasin, että se on kyllä nyt totaalisen väsyny, koska normaalisti se on iloinen. :D

Ja kun ei toi mun kipeily riitä, niin nyt on hostpojalla korvatulehdus. Se leikki normaalisti ulkona, ja se oli tuli sisälle, ja sano että korvaan sattuu. No hostmum tuli kotiin ehkä puolen tunnin päästä, ja katto sen korvat, ja se toinen korva oli ihan punanen. Se tilas puhelimella antibiootteja sille. :D Tai jollekin lääkärille se soitti puhelun vastaajaan, et en tiedä miten se nyt sit hakee ne lääkkeet. Mutta joo, huomenna mun on tarkoitus työskennellä, mut on vaan onneks puolikas päivä, et ei oo mitään ihmeellistä. Ja on tää hyvä, et työpaikka on kotona, niin ei tarvi mihinkään raahautua.

Mutta joo, nyt iloisempiin asioihin. Varasin tossa ehkä tunti sitten mun lennot Washington DC:hin 5-7.11.2010! Eli ens kuussa meen viettään viikonlopun suomi M:n (joka oli mun kanssa training schoolissa, ja tulee mun kans Nykiin uudeks vuodeks) kotiin. M asuu siis Marylandissa, 20min Washington DC:hin! =) Mun lennot kyllä tulee Baltimoreen, kun ei noille Washingtonin kentille tullu Daytonista lentoja melkein ollenkaan. Mut joku tunnin matka M:llä on Baltimoree, ettei liian paha. Lähden sillon perjantaina siis 5.33pm lennolla, eli pääsen poikkeuksellisesti töistä jo ennen kolmea. Ja tuun takas sunnuntaina lennolla, mikä lähtee Baltimoresta 9.20pm ja on sit ennen yhtätoista Daytonissa. Ja mä sit ajan mun auton tonne lentokentälle, ja se on sit siel viikonlopun, ja su iltana sit ajan takas kotiin. Eli mukavan pituinen viikonloppu tiedossa! :) Ja lennot oli $159 menopaluu.









Kuvat on lainattu googlesta.

Nyt Phineasta and Ferbia (paras lastenohjelma, oon ihan koukussa! ;)) ja tän päiväset Salkkarit, ja sit voiskin mennä nukkuun, et saa taas tarpeeks pitkät yöunet! :) Öitä! <3


Ei kommentteja: