28.10.2010

Miksei USAssa oo gina tricotia?

Huh, tänään baby oli jo terveempi. Nukkukin enemmän kun ton 15min. :D Joku 1,5h tais päivän aikana nukkua, mutta ei sit kyllä syöny suoraan sanottuna mitään. Maitoa ehkä sentin ja tota pilttiä ihan tosi vähän.. No työpäivä meni ok, ja sit illlala oli englannintunti. Hitto ulkona oli kylmä! Silti menin rohkeasti villatakki + kaulaliina -yhdistelmällä, ei sitä takkia vielä tarvi. :) Tunnilla olin tosi väsyny, mut niin oli moni muukin. :D Keskusteltiin mm. vaaleista, kun USAssa on ens kuussa noi jotkut vaalit. Ja kysyttiin, et koska omissa maissa on vaalit, heitin huhtikuun, kun näin muistelisin J:n kanssa puhuneeni. No kai nyt kolumbia M:n on helppo sanoa, kun neiti on valmis asianajaja, niin ehkä vähän opiskellukin näitä asioita ;D Mä olin ihan kujalla. Mut pääsin kertoon, että Suomessa on ensimmäinen naispresidentti. Ja sit kun se opettaja kysy kaikilta, et mitä luulette tuleeko USAan joskus naispresidentti, niin tää Venäläinen tyttö (mua vuotta vanhempi) vastas heti et ei, miehet on fiksumpia. Niin miten oli? Mitä teille siellä Venäjällä opetetaan? :D Mutta eihän vielä parikytä vuotta sitten olis ikinä uskottu, et joskus USAn presidentti on tummaihoinen. Everything is possible.

No joo, asiasta aasiin. Hostmum tykkäs, kun hostdad kävi ostamssa Halloween -karkkeja. :D Joo eli tervetuloa koko Centerville meille vaan trick or treatia huuteleen, karkkia piisaa. ;) Hostdad unohti, et oli jo ostanu kaks isoa säkillistä karkkia, tai jotain ihmeellistä. ;D Eli ei kyllä karkista oo pulaa.




Kukaan ei ollu eilen hakenu postia (tällainenkin on mahdollista, vaikka iskälle tää on täysi mahdottomuus ;)), joten kun kävin S:n hakemassa bussipysäkiltä, olin saanu kirjeen nyt serkultani M:ltä! <3 Iski kirjotusinto, joten kirjotin heti takas ja laitoin tänään postiin =) Mä otin tänne mukaan suomesta ton mun tarrakirjan, mikä mulla on ollu ehkä jostain tokaluokasta lähtien? Eli siellä on sellasia about 10 vuotta vanhoja tarroja, ja ne on ollu niin hienoja, etten oo raaskinu laittaa niitä mihinkään. :D No hyvä et ne nyt on mukana, kun en oo vielä ehtiny kirjepaperia ostaan, niin pystyy koristeleen normipaperia kirjepaperiks. :) Muita mun ostostarpeita on kirjekuoret, hammastahna, sukkia ja uudet ladattavat patterit! Noi nykyset on sellaset neljä vuotta vanhat, ja ei ne kestä enää ollenkaan. Ja niitten lataus kestää 8h, ettei kovin hyödylliset. Ja matkin vähän iskää, ja ostin tuolta dollarikaupasta normipattereita just tähän varaks, ennen kuin saan uudet ladattavat patterit, jos noi on lopussa. No hmm mites sillon Negativen keikalla kävi, kun mulla on iskän ostamat halppispatterit? Heti kun sai kameraan, alko vilkuttaan akun loppumista, ja pari sekuntia niin sulkeutu. Että samoin kävi noissa.. :D Eli nyt tosiaan pitää jostain metsästää oikeat ja hyvät ladattavat patterit.

Miksei täällä oo Gina Tricotia? :( Rakastan yli kaiken noita Ginan pitkiä perustoppeja, ja nyt olis tarvetta uudelle mustalle ämmälle. Koska mulla on täällä noita kaks, ja onnistuin toisen rikkoon Kings Islandissa, ja se oli vielä se parempi. Enkä oo löytäny mistään hyviä toppeja, koska mä tykkään noista pitkistä. Yhyy.

Ja onko normaalia omistaa viis huulirasvaa, ja silti ne kaikki on aina hukassa, vaikka mun huone on järjestyksessä? :o Ehkä T on varastanu ne, kun se aina niitä yritti lainailla, jos mulla oli yläkertaan jääny. ;) Mut mun molemmat Miramen normihuulirasvat on lopussa, ja ne on parhaita. Täältä oon ostanu yhen Blixtesin ja kaks Lip Balmin (tuplapakkaus). Tää on mun rakkaus! Tai en nyt tosta väristä oo tossa kuvassa varma, mutta oikeesti se tummansininen siis!





Ja saako kaikista parasta huulirasvaa oikeesti enää mistään? :( Tää on parasta!



En nyt jaksa miettiä kuinka tää teksti pomppii asiasta toiseen, oon niin väsyny, joten yrittäkää selvitä ton tekstin kanssa. Öitä!

3 kommenttia:

Krista Lönnqvist kirjoitti...

mullaki aina havii huulirasvat! ne jarjestaa jotai salaisia pakoretkia koska ei ne muuten voi vaan kadota! :D

enlav kirjoitti...

No mä oon ihan samaa mieltä! :D

Janiika kirjoitti...

Nois Miramessa sun muissa on sellasta "bakteeria" seassa et kuivattaa huulia. Kaverin äiti joutu kahen viikon antibioottikuurille niistä! Ite käytän apteekista ostettuu atooppiselle iholle tarkotettua (;